Certificate si onoruri - cum sa va folositi de potentialul lor?

Miercuri, 25 Noiembrie 2015, ora 11:07
2597 citiri
Certificate si onoruri - cum sa va folositi de potentialul lor?
Foto: startupstockphotos.com

Din ce in ce mai des, administratorii societatilor primesc oferte pentru participarea in proiecte de PR. Unul dintre proiectele propuse de acest tip de reclame sunt certificatele, care prin folosinta lor intr-un mod corect, pot sa aduca beneficii nemasurate comparativ cu pretul lor.

Trebuie sa fim constienti de faptul ca toate produsele de tipul certificatelor, onorurilor si diplomelor - dobandite mai greu sau mai usor, au scopul de a crea relatii anteprenor-client pe termen lung. Tocmai de aceea, pentru construirea acestui tip de relatii trebuie prezentate si evidentiate aceste onoruri, chiar la primul contact cu clientul.

Pentru atingerea acestui scop, cel mai usor este afisarea lor in sediul firmei, intr-un loc cu care oamenii au primul contact - intr-un birou de receptie sau chiar in holul de primire al cladirii, intr-un loc vizibil. De asemenea, este o idee buna sa fie asezate intr-un loc unde clientii privesc involuntar in jurul lor - exemplul ideal este salonul de asteptare din cabinetul medical.

Tinand cont de tendintele actuale din mediul online si cantitatea de clienti care impartasesc informatii si pareri, este foarte utila si prezentarea in spatiul virtual a onorurilor primite. Transferarea promovarii acestora in mediul online a devenit treptat utila, datorita activitatii tot mai crescuta a societatilor in spatiul virtual al Internetului si nevoii de consolidare a increderii din partea clientului final. Intrebati specialistii de posibilitatea accesarii materialelor electronice, pe care ulterior sa le puteti folosi si offline.

Unele proiecte, ca de exemplu "Firma de Incredere", realizat de catre Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor CBOK SRL, va ofera posibilitatea de prezentare a tuturor ofertelor firmei dumneavoastra si accesare a altor firme partenere. Totul se desfasoara in cadrul bazei de date a firmelor care au mai castigat aceasta distinctie.

In afara de confirmarea faptului ca firma dumneavoastra va fi atestata cu certificatul de Firma de Incredere, acesta ofera confirmarea faptului ca serviciile oferite se caracterizeaza prin corectitudine si calitate impecabila, precum si cu o reputatie solida in randul clientilor si contractorilor.

De aici se dezvolta si posibilitate de promovare folosind (in facturile emise) logo-ul proiectului, emis de catre firma care propune Certificatul.

Ajutati firma sa creasca, folosind posibilitatile oferite de onoruri si certificate. Considerati-le ca fiind un prilej de a creste reputatia firmei in cadrul grupului de actuali sau potentiali clienti. Cu siguranta performanta nu va intarzia sa apara.

Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta, în colaborare cu Misinformation Combat Alliance (MCA), a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor generate prin inteligență...
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile
Android 15 promite să transforme modul în care utilizatorii ascultă muzica la căști sau boxe portabile, prin introducerea unei caracteristici îmbunătățite de „partajare audio”....
#onoruri firme, #firma de incredere, #incredere clienti, #certificat incredere firma , #Stiri Companii