Criza a impulsionat industria de call center din Romania: A atins 200 mil. euro

Miercuri, 28 Noiembrie 2012, ora 16:20
2286 citiri
Criza a impulsionat industria de call center din Romania: A atins 200 mil. euro

Industria de call center outsourcing din Romania si-a continuat cresterea in anul 2012 si a reusit sa ajunga astfel la o cifra de afaceri de 200 de milioane de euro, conform estimarilor CGS, cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing din Romania.

In 2012, industria locala de call center outsourcing si-a continuat cresterea din anii precedenti, atat ca urmare a amplificarii fenomenului de externalizare a serviciilor de profil de catre companiile care activeaza in Romania, cat si datorita extinderii activitatii call-centerelor din Romania catre clientii de pe pietele externe", a aratat Vladimir Sterescu, Country Manager al companiei americane CGS.

In Romania sunt prezente aproximativ 200 de companii specializate pe servicii de call center, majoritatea fiind call-centere interne ale marilor companii (numite "captive").

Industria locala de call center outsourcing este pe un trend ascendent de cativa ani, pe fondul schimbarilor aduse de criza, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.

Pe de o parte, recesiunea a fortat companiile sa isi optimizeze cheltuielile, asa incat acestea au externalizat activitatile care nu apartineau business-ului de baza.

Pe de alta parte, companiile acorda o atentie sporita fidelizarii clientilor si comunicarii eficiente cu acestia, fapt care presupune, intre altele, investitii serioase in tehnologie, intrucat platformele utilizate trebuie sa asigure gestionarea cat mai eficienta a interactiunilor mixte - telefonie, email, chat, social media si aplicatii mobile.

O alta directie care a contribuit la dezvoltarea industriei locale de call center outsourcing este extinderea activitatii call centerelor din Romania catre clientii din alte tari- regiunea Balcanilor, Vestul Europei, America de Nord, Orientul Mijlociu etc.

"Directiile noastre strategice de dezvoltare prevad dezvoltarea portofoliului de clienti europeni, in special din Europa Centrala si de Vest, unde consideram ca exista un foarte bun potential de care competentele noastre pot profita. De altfel, recent am inceput sa abordam piata din Ungaria, pentru care avem personal foarte bine pregatit, cunoscator al limbii maghiare si cu care putem raspunde cererii din tara vecina", a aratat oficialul CGS.

Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Avocat celebru, speriat de introducerea banilor care expiră, pe model chinezesc: „Am zis că nu se poate, dar se va întâmpla din 2030"
Sergiu Vasilescu, unul dintre cei mai cunoscuți avocați din România, specializați în fiscalitate, respectiv în crypto, avertizează cu privire la pericolul iminent cu care se vor confrunta...
România, a șasea cea mai scumpă energie electrică pentru consumul casnic din UE, calculat la standardele puterii de cumpărare
România, a șasea cea mai scumpă energie electrică pentru consumul casnic din UE, calculat la standardele puterii de cumpărare
România a raportat în a doua parte a anului trecut un preț la energie electrică pentru uz casnic de 19,1 euro la 100 kWh, între ultimele cinci cele mai reduse din UE. Pe de altă parte,...
#industrie call center outsourcing Romania, #venituri call center outsourcing Romania, #crestere industrie call center outsourcing Romania, #dezvoltare call center , #Stiri Companii