Cumpana continua sa se dezvolte in Romania, dupa 20 de ani. Povestea de succes a primei companii care a adus apa rece de izvor in casele romanilor

Luni, 05 Februarie 2018, ora 18:13
1236 citiri
Cumpana continua sa se dezvolte in Romania, dupa 20 de ani. Povestea de succes a primei companii care a adus apa rece de izvor in casele romanilor

Cumpana, prima companie care a introdus pe piata romaneasca serviciul de livrarea a apei de izvor in sistem water cooler, acum aproape 20 de ani, are in ziua de astazi peste douazeci de filiale in intreaga tara, iar planurile ambitioase pentru viitor nu se opresc aici.

Cumpana a intrat si pe piata cafelei, iar anul trecut a inregistrat o crestere spectaculoasa si pe acest segment, astfel ca mandatul directorului general al companiei, Alina Claudia Suciu, a fost prelungit cu inca trei ani, datorita rezultatelor obtinute.

Am discutat cu Luiza Dumistracel, Brand Manager Cumpana, despre evolutia companiei si planurile de viitor, iar principala directie urmata de conducerea companiei, care a garantat si cresterea din ultimii ani, este raportarea continua la nevoile directe ale clientilor.

Cumpana a continutat sa se extinda si anul trecut la nivelul intregii tari. Unde va aflati in acest moment si incotro va indreptati?

Consideram ca este esential sa le usuram partenerilor nostri activitatea prin promptitudine si serviciile pe care le punem la dispozitie si de aceea in ultimii ani ne-am axat pe dezvoltarea teritoriala.

In cursul anului 2017 am deschis inca 3 filiale, ultimele doua fiind filiala Suceava si filiala Targu Mures.

Daca in prezent avem active 21 de filiale Cumpana la nivel national, ne-am propus pana in 2020 sa mai deschidem inca 4-6 filiale, pentru a satisface cererile clientilor.

O miscare ambitioasa a fost si extinderea in piata aparatelor de cafea. Ce rezultate ati avut cu aceasta initiativa?

Din punctul nostru de vedere a fost o miscare naturala, determinata de cerere si trend, deoarece ne-am raportat la nevoile directe ale clientilor nostri.

Putem spune ca 2017 a fost un an fructuos din punct de vedere al extinderii diviziei de cafea, cresterile fiind de peste 25% fata de anul anterior.

Datorita impactului pozitiv al acestei divizii, am marit portofoliul brandurilor comercializate de la 3 la 6 si dorim sa diversificam cat mai mult segmentul de cafea atat pentru sectorul Business to Business, cat si pentru cel Business to Consumer, pentru a satisface o gama cat mai larga de preferinte in zona cafelei.

Ce planuri aveti pentru dezvoltarea vanzarilor din zona clientilor corporate, unde batalia se da in preturi si in servicii premium?

In conditiile diversificarii considerabile a ofertelor si a preferintelor consumatorilor, acestora li se deschid largi posibilitati de alegere.

Citeste mai departe despre "Cumpana continua sa se dezvolte in Romania, dupa 20 de ani. Povestea de succes a primei companii care a adus apa rece de izvor in casele romanilor" pe Ziare.com.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Cumpana retea nationala, #Cumpana piata cafea, #Cumpana rezultate 2017 , #Stiri Companii