De unde se trage secretul celor mai de succes afaceri, capabile sa se puna in fruntea companiilor prestigioase ale lumii, ca Nike, Apple sau Coca-Cola? Cum reusesc toate acestea sa se mentina atatia ani, neclintite in capul coloanei marcilor de prestigiu?
Un articol publicat recent de Pravda spune ca numai publicitatea este cheia succesului. Cine este "stapan" pe publicitate, acela detine motorul comertului lumii. Cine nu, e un mic negustoras.
Dar, ca sa stapanesti publicitatea, nu ajunge sa detii uriase spatii de prezentare, vitrine de expunere si o armata de agenti care umbla de colo-colo.
Astazi, publicitatea inseamna o uriasa tehnica de manipulare psihologica, in stare sa incite cumparatorul si sa-i apropie fantezia de imaginea produsului, contopind-o cu brandul.
Dezvoltarea productiei de consum a incitat la randul ei productia de publicitate, intr-un fel in care este greu se promovezi calitatile unui anumit produs, fara un bombardament promotional. Iar promotia ...citeste mai departe despre "De multa vreme nu mai cumparam marfuri. Cumparam branduri" pe Ziare.com