In urma cu 30 de ani, compania americana Coca Cola si-a infuriat clientii, in goana dupa taieri de costuri.
Pe 23 aprilie 1985, Coca-Cola a anuntat ca va scoate din productie bautura cu acelasi nume si va lansa produsul numit de unii in deradere "New Coke". Noua bautura racoritoare a fost insa un esec monumental, scrie Business Insider.
Schimbarea de la Coca-Cola, care la momentul respectiv avea deja venerabila varsta de 99 de ani, a venit dupa o crestere spectaculoasa de vanzari a rivalilor de la Pepsi-Cola, dupa campanii publicitare de succes precum "Alegerea noii generatii" si "Acceptati provocarea gustului".
Coca-Cola a reactionat anuntand presa ca isi va modifica formula pentru a se potrivi papilelor gustative moderne. Directorii companiei au insistat ca New Coke a batut Pepsi intr-o serie de teste.
Adevarata motivatie a schimbarii de la Coca Cola a fost dezvaluita insa de Constance L. ...citeste mai departe despre "Enorma greseala care era sa duca la disparitia Coca Cola" pe Ziare.com