Ernst & Young se rebranduieste la nivel global

Marti, 02 Iulie 2013, ora 13:50
1581 citiri
Ernst & Young se rebranduieste la nivel global

Incepand cu 1 iulie 2013, compania Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding, prin care isi redefineste numele, logo-ul si tagline-ul.

Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul se transforma pentru a raspunde acestei modificari, iar noul tagline al companiei este "Building a better working world". Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.

In Romania, rebranding-ul este insotit de mutarea in noul local din Bucharest Tower Center.

Compania va ocupa astfel, cele 5 dintre etajele superioare ale cladirii, intre etajele 17 si 22.

Noile tehnologii si flexibilitatea programului de lucru, in centrul noului concept

Noul sediu a fost special amenajat pentru a face posibila implementarea unui concept inovativ de lucru si folosire a spatiului, care stimuleaza colaborarea, flexibilitatea si folosirea responsabila a resurselor.

Conceptul, numit Workplace of the Future, va fi implementat gradual de EY in intreaga lume - in prezent, acesta este operational in S.U.A. si in cateva piete majore din lume. Romania este prima tara din Europa Centrala si de Sud-Est unde compania aplica acest nou mod de a utiliza spatiul de lucru.

Noul birou EY din Bucuresti va include statii mobile de lucru pentru acomodarea angajatilor cu program flexibil, spatii informale de meeting si solutii IT pentru stimularea colaborarii si conectivitatii intre echipele din Romania, angajatii care calatoresc in afara biroului si cei aflati la distanta in alte tari.

De asemenea, politicile interne si instrumentele logistice ale companiei au fost redefinite pentru a inlocui arhivele si materialele fizice cu cele virtuale, optimizand astfel utilizarea spatiului fizic. Toate aceste masuri vor contribui la cresterea performantei echipelor, dar si cea la nivel individual.

"Pentru ca tehnologia se schimba foarte rapid, iar asteptarile angajatilor evolueaza, am redefinit modul si locul in care lucram. Astfel, trecem la un alt nivel al colaborarii bazate pe sharing si adaptabilitate. Adoptand acest concept raspundem nevoilor clientilor nostri de flexibilitate si promptitudine, ca si nevoii angajatilor de a lucra intr-un mediu de lucru cat mai prietenos si deschis" a afirmat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania.

Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#Proces rebranding Ernst Young, #noul sediu Ernst Young, #logo companie , #Stiri Companii