Firmele de telefonie au fost, anul trecut, cele mai reclamate la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), cu peste 9.200 de plangeri depuse, in timp ce bancile s-au situat pe locul al doilea dupa numarul nemultumirilor.
In total, pentru firmele de telefonie mobila si pentru banci se primesc circa 60% din totalul de 60.000 de plangeri primite anual de ANPC, spun reprezentantii autoritatii care se ocupa cu protejarea consumatorilor intr-un raspuns la o solicitare a News.ro.
"De regula, cam 30-40% dintre plangeri sunt intemeiate, restul nu. La banci si companiile de telecomunicatii numarul plangerilor intemeiate primit anual este de 12.000-13.000", a declarat, directorul general al Directiei de Control si Supraveghere Piata din ANPC, Paul Anghel.
In cazul firmelor de telefonie mobila, clientii au depus anul trecut 9.205 de reclamatii, in timp ce numarul reclamatilor depuse de clientii nemultumiti ai bancilor a fost de 7.274.
Datele transmise News.ro arata ...citeste mai departe despre "Firmele de telefonie, mai reclamate decat bancile la Protectia Consumatorilor" pe Ziare.com