Groupon, cea mai mare companie de oferte zilnice online, isi reduce dimensiunea ofertei publice initiale (IPO) pana la doar 500 de milioane de dolari, potrivit unor surse apropiate tranzactiei.
Groupon intentiona, in luna iunie, sa castige pana la 750 de milioane de dolari din oferta publica initiala, informeaza Reuters.
Acum, insa, planurile s-au schimbat, potrivit surselor citate de Reuters, care sustin ca intentia Groupon este de a strange mai putini bani.
Mai exact, este vorba despre doar 500 de milioane de dolari, explica sursele.
O a treia sursa citata de Reuters a declarat ca aproximativ 5% din companie va fi vanduta prin IPO. Potrivit acesteia, in cadrul ofertei, Groupon va fi evaluata intre 10 miliarde si peste 12 miliarde, in functie de suma de bani pe care compania o va strange.
In cadrul ultimei oferte publice realizata de Groupon, compania sustinea ca actionarii actuali nu mai intentioneaza sa vanda actiuni in IPO.