Groupon si LivingSocial umfla preturile?

Marti, 18 Octombrie 2011, ora 13:10
1252 citiri
Groupon si LivingSocial umfla preturile?
Groupon si LivingSocial

Groupon si LivingSocial, doua dintre cele mai mari site-uri de reduceri din lume, ar umfla preturile, potrivit unor surse care acuza companiile ca tolereaza umflarea artificiala a preturilor.

In urma unui studiu publicat joi de Businessinsider, care a aratat cum Groupon si LivingSocial umfla preturile pentru a face ofertele sa arate mai bine, site-ul a fost contactat de un fost reprezentant de vanzari al companiilor, care a dorit sa ofere mai multe detalii.

Fostul angajat a declarat ca unii reprezentantii de vanzari umfla preturile. Motivele citate de acestea sunt presiunea imensa sub care se afla reprezentantii de vanzari, care trebuie sa satisfaca cotele de vanzare dar si faptul ca comerciantii umfla regulat pretul pe care il propun reprezentantilor de vanzari pentru a castiga cat mai multi bani.

Sursa Business Insider a declarat ca Groupon si LivingSocial dezvolta baze de date si tehnologii pentru a ajuta reprezentantii sa confirme preturile si sa combata aceasta inflatie.

Cu toate acestea, respectivul angajat considera ca problema nu va fi eradicata, deoarece este din ce in ce mai greu pentru reprezentantii de vanzari sa vanda oferte pentru comerciantii locali, iar presiunile sunt mari, de 20 de clienti noi pe luna in cadrul LivingSocial.

De asemenea, el a adaugat ca inflatia preturilor va continua si din cauza lipsei de scrupule a reprezentantilor de vanzari care incearca sa castige cat mai mult.

Contactat in legatura cu aceasta chestiune, departamentul de PR al companiei a explicat ca LivingSocial deruleaza un plan ce urmareste ieftinirea ofertelor cu 50% si ca un agent de vanzari care umfla preturile eludeaza politica companiei si isi risca slujba.

In acelasi timp, purtatorul de cuvant al companiei a declarat ca pot exista si oferte care sa scape de vigilenta sistemului, dar ca un agent de vanzari nu ar trebui sa recurga la astfel de practici.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#groupon, #Living Social, #inflatie preturi, #site reduceri , #Stiri Companii