Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Grupul german Lapp si-a propus o crestere de 20% a afacerilor pe piata locala de cabluri

Grupul german Lapp si-a propus o crestere de 20% a afacerilor pe piata locala de cabluri


Lapp Group, unul dintre cei mai mari producatori la nivel mondial de cabluri, conductori, accesorii pentru cabluri si sisteme, vizeaza in 2014 cresterea cifrei de afaceri cu 20% in Romania, de la 27,5 milioane lei in 2013, la 33 milioane lei in anul curent.

"Lapp Group distribuie in Romania toate produsele din portofoliul sau; piata locala creste in importanta pentru grupul german, iar una dintre dovezile in acest sens este editarea si lansarea, in premiera in acest an, a catalogului in limba romana, care cuprinde toate cele peste 40.000 de produse comercializate de Lapp Group in intreaga lume, circa 10% dintre acestea fiind repere noi si inovatoare", a aratat Dan Ionas, director de vanzari Lapp Group Romania.

Lapp a intrat pe piata din Romania prin preluarea Coelco Trade

Firma germana a intrat in Romania, oficial in anul 2012, prin preluarea firmei Coelco Trade, care realiza importul si comercializarea unor produse din portofoliul companiei germane. In Romania, Lapp Group desfasoara in prezent activitati de vanzare si distributie a produselor sale, precum si de consultanta de profil.
Intre cele mai vandute produse pe piata din Romania se afla gama Olflex (cabluri flexibile, de forta si comanda) si Unitronic (cablu de semnal si de date).

In anul fiscal 2012/2013, incheiat pe 1 octombrie 2013, Lapp Group a avut o cifra de afaceri globala de circa 830 milioane euro. Europa reprezinta cea mai importanta piata pentru grupul german, businessul de pe "batranul continent" avand o pondere de cca 70% in cifra de afaceri Lapp Group, urmata de Asia (unde se inregistreaza 20% din cifra de afaceri a grupului) si America (10%); dintre cele trei piete, cea asiatica a avut cel mai mare procent de crestere in anul fiscal precedent.

Germanii vizeaza pietele emergente

Lapp Group a inceput anul curent cu facilitati de productie in crestere, in special in tarile BRIC (Brazilia, Rusia, India si China), dar nu numai. Astfel, in Brazilia, grupul german inaugureaza in aceasta primavara prima sa fabrica din tara, fapt ce ii va permite sa acopere piata Sud-Americana cu produse specifice acesteia si, in plus, va putea evita dezavantajele taxelor vamale si ale fluctuatiilor cursului de schimb valutar. In China, fabrica Lapp Group din Shanghai a fost deja data in folosinta, portofoliul de produse fiind adaptat pietei locale.

La capitolul "investitii", Lapp Group a extins fabricii din Coreea de Sud. Grupul si-a continuat dezvoltarea si pe piata de origine, construind in Germania cel mai modern centru din lume pentru logistica si service in industria de cabluri, cu o investitie totala de 50 milioane euro, inceputa in 2011 si finalizata anul trecut.

Lapp Group are sediul central in Stuttgart, Germania, si, de la infiintarea sa in 1959 de catre Oskar si Ursula Ida Lapp, a ramas o afacere de familie; compania a devenit unul dintre producatorii lideri pe piata mondiala si unul dintre cei mai inovativi furnizori de solutii de minimizare a costurilor de productie si exploatare.

In prezent Lapp Group are aproximativ 3.200 de angajati in intreaga lume, detinand 18 fabrici, peste 40 de firme proprii de vanzari si avand in plus peste 100 de parteneri externi pentru distributie. Numarul companiilor internationale ale grupului este in crestere, Lapp fiind in prezent activ pe principalele piete din Europa, Asia si America.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1494 ori
Citeste mai multe desprelapp group rezultate financiare