Henkel: Crestere a vanzarilor de 4,8% in T1

Miercuri, 09 Mai 2012, ora 17:27
1216 citiri
Henkel: Crestere a vanzarilor de 4,8% in T1

Henkel anunta pentru primul trimestru din acest an o crestere a vanzarilor cu 4,8% pana la 4 miliarde euro (crestere organica de 4,7%) si o crestere a profitului operational ajustat cu 16,6%, de la 473 milioane euro la 551 milioane euro.

"Toate diviziile au contribuit din plin la aceasta performanta: Divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a raportat o crestere organica a vanzarilor cu 4,5 procente, pentru divizia Produse cosmetice si de toaleta cresterea a fost de 4 procente, iar in ceea ce priveste divizia Adezivi Tehnologii, cresterea a fost de 5,6 procente", se arata in comunicatul companiei.

Castigul per actiune preferentiala (EPS) a crescut de la 0.66 euro la 0.86 euro. Valoarea ajustata a fost de 0,87 euro comparativ cu 0,73 euro in trimestrul I 2011.

"Vanzarile din regiunea Europa de Vest au atins valoarea de 1,43 miliarde euro, iar in Europa de Est vanzarile au crescut cu 3 procente, pana la 675 milioane euro. Cresterea organica in aceasta regiune a fost de 6,3%, datorita contributiei semnificative a Turciei si Rusiei. Nominal, vanzarile din Africa/Middle East au crescut cu 16,8%, pana la 259 milioane euro, datorita in special performantei extra ordinare a diviziei Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei", se arata in comunicat.

De asemenea, compania anunta ca pietele emergente - Europa de Est, Africa/Middle East, America Latina si Asia (fara Japonia) - au inregistrat o crestere a vanzarilor cu 6,7% fata de perioada anterioara, pana la 1,63 miliarde euro. Cresterea organica a fost de 8,7%, sustinuta in special de diviziile Adezivi Tehnologii si Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei. Contributia pietelor emergente la vanzarile Grupului a fost de 41%.

In ceea ce priveste vanzarile si profitul, compania anunta ca se asteapta sa raporteze cresteri ale vanzarilor intre 3% si 5% in anul fiscal 2012.

Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum a ajuns Romania pe locul 1 in UE la inflatie? Prin politicile catastrofale ale Guvernului, care pare a lucra contra cetatenilor
Cum intretine Romania inflatia? Aceasta este alimentata de o „super avalansa de tichete", precum cele pentru profesori, pentru mamici, pe langa cresterile de taxe din ultima perioada, potrivit...
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Cum va fi revoluționată piața de mașini electrice de producătorii chinezi. „O cursă pe viață și pe moarte”
Producătorii chinezi își prezintă cele mai noi modele la Auto China, care a început joi, 25 aprilie, la Beijing. O "cursă pe viață și pe moarte" a început să se desfășoare pe cea...
#Henkel rezultate financiare T1, #Henkel profit T1, #vanzari Henkel T1 , #Stiri Companii