Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

In 2019, Farmec investeste peste 2 milioane de euro in modernizarea liniei de productie

In 2019, Farmec investeste peste 2 milioane de euro in modernizarea liniei de productie
Farmec, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, continua investitiile in modernizarea echipamentelor si liniilor de productie, pregatind constant fabrica pentru dezvoltarea portofoliului multibrand, unul dintre cele mai complexe de pe piata locala de profil.

In 2019, Farmec aloca peste 2 milioane de euro pentru modernizarea proceselor de productie, planuieste sa deschida noi magazine de brand si sa dezvolte reteaua proprie de distributie, astfel incat sa asigure produse de calitate superioara, dar si acces mai usor la acestea, prin eficientizarea intregului proces.

"Pentru a oferi consumatorilor nostri cosmetice romanesti capabile sa concureze si sa depaseasca marcile straine, Farmec investeste continuu in extinderea portofoliului de produse si in deschiderea de noi unitati de vanzare si distributie. Inovatia, eficienta si calitatea stau la baza fiecarei strategii de dezvoltare, acestea fiind valorile ce caracterizeaza businessul Farmec.

In 2019, ghidati de angajamentul de a realiza cosmetice extraordinare fabricate in Romania, alocam un buget de peste 2 milioane de euro in retehnologizarea unor procese de fabricatie, in vederea cresterii productivitatii muncii. De asemenea, vom dezvolta reteaua proprie de distributie, astfel incat sa avem o acoperire cat mai buna la nivel national si sa atingem noi standarde de performanta pe piata romaneasca si nu numai", a declarat Mircea Stanceanu, Director Economic Farmec.

De-a lungul anilor, Farmec a investit permanent in retehnologizarea si modernizarea proceselor de fabricatie, cum ar fi: linia automata de ambalare cu sistem robotizat, tehnologia noua de etichetare, sistemele moderne de paletizare, noile malaxoare si alte echipamente ce asigura atat functionarea eficienta a fabricii din Cluj, cat si realizarea unor produse la standarde inalte.

Aceste investitii anuale au condus la lansarea unor noi game de produse si la actualizarea gamelor existente pe piata, prin introducerea unor formule inovatoare din domeniul medicinei regenerative, in linii precum: Gerovital Luxury, Gerovital H3 Derma+ si Premium Care sau Aslavital. Farmec este una dintre putinele companii romanesti care ofera acces la un portofoliu extins de produse multibrand, adaptat nevoilor si dorintelor actuale ale consumatorilor.

Anual, Farmec lanseaza si modernizeaza circa 100 de produse, iar capacitatea totala de productie este de 27 milioane de produse. Tehnologiile integrate de Farmec in ultimii ani contribu ...citeste mai departe despre "In 2019, Farmec investeste peste 2 milioane de euro in modernizarea liniei de productie" pe Ziare.com

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 530 ori