In curand se va lansa un nou un nou concept de televiziune online, Braintv, adresat oamenilor inteligenti. De altfel, IQ-ul viitorilor telespectatori va fi pus sub testare.BrainTV ofera o alternativa la programele exclusiv telenovelistice, fiind promovata persoanelor cu bun gust, cu valori.
BrainTV va difuza continut pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural si Showbiz iar, cel mai important aspect, vom putea elimina reclamele agasante din timpul emisiunii preferate.
Platforma BrainTV este gandita ca un mijloc de comunicare reciproca. Pe de o parte consumatorul primeste exact continutul pe care il doreste iar pe de alta parte publicitarul are sansa sa testeze instant spoturile, sa afle din timp unde apar problemele, unde plictiseste audienta, unde greseste si cum poate corecta si imbunatati conceptul initial.
Bazata pe interactivitate, telespectatorii vor putea aduce calificative si comentarii la adresa moderatorilor si a emisiunilor.
Pentru a mari relevanta pentru fiecare utilizator in parte, exista posibilitatea de creare automata a propriului program de televiziune in functie de diferite preferinte. In plus, exista un buton "Pauza" inexistent la o televiziune clasica. Acesta permite urmarirea integrala a programelor respectand programul fiecarui utilizator.
Postul de televiziune online BrainTV este detinut de Brainient, firma activa in domeniul software (IT outsourcing si custom software development pentru web si telefoane mobile). Portofoliul actual include companii din Anglia, Franta, Spania, Italia, Germania, SUA si Australia.
Bloombiz
(Sursa: Bloombiz)