Lufthansa ofera calatorii personalizate clientilor corporativi

Joi, 26 Februarie 2015, ora 10:09
1077 citiri

Amadeus Altea Corporate Recognition va permite companiei Lufthansa sa recunoasca calatorii corporativi si sa le ofere servicii personalizate pe parcursul intregii calatorii.

Lufthansa este prima companie aeriana care va selecta serviciul Altea Corporate Recognition, un instrument care permite companiei aeriene sa recunoasca mai usor clientii corporativi, chiar din momentul in care acestia fac o rezervare.

Acest lucru permite companiei sa furnizeze clientilor sai de business oferte personalizate in orice moment al calatoriei, imbunatatind astfel experienta calatorilor.

Compania este acum capabila sa recunoasca organizatia de care apartin oamenii de afaceri si, astfel, personalizarea poate incepe inca din momentul in care este rezervat zborul.

Acest lucru ar putea insemna oferirea unor servicii si asistenta personalizata inca de la primul pas al planificarii calatoriei, precum acces special sau parcurgerea mai rapida a punctelor de securitate din aeroport.

In acelasi timp, compania aeriana se bucura, in general, de posibilitatea de a oferi in mod automat pachete personalizate de servicii auxiliare, cu ajutorul Altea Corporate Recognition, servicii axate in totalitate pe nevoile specifice de calatorie ale oamenilor de afaceri, cum ar fi, manevrarea bagajelor si optiuni preferentiale de pozitionare in avion.

Pentru Lufthansa, acest lucru inseamna alegerea unor servicii speciale ce pot fi oferite pentru a stimula cererea si pentru a castiga loialitatea clientilor, pe masura ce compania aeriana continua sa isi concentreze in mod activ atentia spre servicii adresate nevoilor clientilor corporativi.

"Clientii corporativi reprezinta grupul de clienti de baza pentru companiile aeriene de talie mondiala, precum Lufthansa. Amadeus Altea Corporate Recognition ne permite sa crestem valoarea livrata clientilor nostri corporativi si oamenilor de afaceri, deopotriva.

Aceasta realizare reprezinta un moment cheie in calatoria noastra spre a livra o experienta mai personalizata si mai diferentiata, permitandu-ne sa raspundem mai bine nevoilor clientilor, sa crestem gradul de satisfactie a acestora si sa imbunatatim, in acelasi timp, productivitatea", spune Christian Tillmans, Vice President Global Sales and Key Account Management al Lufthansa.

"Clientii corporativi de astazi se asteapta la un grad si mai mare de personalizare a serviciilor, comparativ cu pasagerii care calatoresc in vacante.

Intr-o lume in care companiile aeriene full-service sunt confruntate cu cresterea concurentei din partea transportatorilor low-cost si a transportatorilor hibrizi, este necesara oferirea unei experiente cu adevarat personalizata.

Solutia permite companiilor aeriene sa stimuleze relatia lor cu clientii cheie in intregul sau, desi de aceasta solutie beneficiaza in primul rand angajatul care calatoreste - insemnand ca solutia poate fi folosita intr-un mod strategic de catre diviziile de loializare ale companiilor aeriene.

Aceasta este un nou pas in incercarea noastra de a ne concentra energia asupra calatorului evoluat din secolul XXI, permitand companiilor aeriene sa comunice, sa serveasca si sa gestioneze relatia cu clientii in cel mai eficient mod posibil", spune si Julia Sattel, Senior Vice President Airline IT, Amadeus.

Astazi, majoritatea calatoriilor de afaceri sunt planificate prin intermediul unui canal indirect, si, astfel, capacitatea Altea Corporate Recognition de a identifica clientul corporativ prin intermediul oricarui canal, inclusiv instrumente indirecte si corporative de auto-rezervare, devine critica pentru a ajuta companiile aeriene sa-si atinga obiectivele de personalizare a serviciilor.

Altea Corporate Recognition permite companiei Lufthansa sa ofere clientilor sai corporativi la nivel individual servicii mai personalizate, acestia bucurandu-se de beneficii corporative predefinite in timpul procesului de rezervare.

Amadeus Altea Corporate Recognition este completata de solutiile de fidelizare si personalizare existente ale Amadeus, Amadeus Loyalty Management Suite si Amadeus Awards Suite, care permit companiilor aeriene sa-si recunoasca cu claritate membrii propriilor programe de loialitate in mediul divers al intermediarilor si al companiilor de retail din industrie, din zona de vanzari, dar si operationala.

D.R.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Lufthansa clienti corporativi, #Lufthansa calatorii afaceri , #Stiri Companii