In contextul in care industriei modei i se reproseaza faptul ca umple rafturile magazinelor cu inepuizabile cantitati de bluze, de pantaloni sau de rochii ieftine, fara sa tina cont de ce se va intampla in cele din urma cu toate aceste lucruri, sunt derulate numeroase actiuni menite sa contracareze amprenta aviditatii pentru haine asupra mediului.
Multe dintre ele vin chiar din partea unor jucatori din domeniu.
In SUA, arata CBS News, sunt generate aproximativ 37 de kilograme de deseuri textile de persoana in fiecare an, potrivit Consiliului pentru Reciclarea Produselor Textile, iar numarul se afla in crestere.
Putine dintre aceste haine sunt donate sau reciclate. Cea mai mare parte ajunge la groapa de gunoi.
O schimbare de mentalitate: Oamenii care nu cumpara nimic
Elizabeth Cline, autoarea cartii "Overdressed: The Shockingly High Price of Cheap Fashion" ("Prea multe haine: Costul socant de mare al hainelor ieftine"), acuza retaileri mass-market ca H&M si Forever 21 ca, ...citeste mai departe despre "Magazinul care ne spune sa cumparam mai putin. Catre o schimbare in industria hainelor" pe Ziare.com