Marketing Research Conference 2014 aduce ultimele trenduri in materie de advertising

Luni, 23 Iunie 2014, ora 13:05
1144 citiri
Marketing Research Conference 2014 aduce ultimele trenduri in materie de advertising

Cele mai in voga teme pentru brandurile care vor sa tina pasul cu consumatorul conectat la tot mai multe canale media, eficientizand in acelasi timp bugetul de advertising vor fi dezbatute in cadrul conferintei Marketing Research Conference 2014, pe 25 si 26 iunie.

Printre participantii la debate se numara Miruna Antonescu (The Geeks) si Alexandru Dincovici (Brennan Research&Consultants).

Prima zi a evenimentului va porni cu un debate despre piata de research din Romania pentru a descoperi daca este adaptata sau nu la nevoile brandurilor.

Pentru adaptarea la nevoile brandurilor de cunoastere a consumatorilor conectati este necesara si o abordare noua. De aceea ziua va continua cu prezentarea unora dintre cele mai noi metode de research. Miriam MoroianusiCatalina Laschon(Nielsen Romania) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind si de la un studiu de caz in care aceasta a fost utilizata pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participantii din sala, sub indrumareaMihaelei Uriciucsi a Georgianei Manea(ISRA Center).

Research-ul nu este dedicat brandurilor cu bugete mari si este de ajutor si in cazul IMM-urilor. De aceea vom trece in revista si o serie tool-uri adaptate la bugetele brandurilor mici prezente in online. Zoe Pascale(Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul in care un magazin online de bijuterii si-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook in urma rezultatelor unui research, iar Cristian Ignat (2Parale) va trece in revista pasii concreti de crestere a unui B2B prin Pay Per Click.

Prima zi se va incheia cu un workshop despre mobile research sustinut de Millward Brown.

Despre programmatic buying si tool-ul detinut de GroupM pentru eficientizarea advertisingului livrat consumatorului in timp real va povesti Alex Visa (GroupM) in cea de-a doua zi a evenimentului.

Cum consumatorul conectat nu traieste doar in mediul urban, existand aproape 4 milioane de utilizatori de internet in mediul rural,Alexandra Iavorschi(Starcom MediaVest Group) va prezenta un studiu care vizeaza tocmai acest consumator si stilul lui de viata, consumul de presa, subiectele de interes si cheltuielile pe gospodarie.

Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Acuzații incredibile în SUA: Tot avansul bursei americane din ultimii ani este datorat banilor publici injectați în piață de FED!
Mai mulți analiști economici din Statele Unite trag un semnal de alarmă cu privire la performanța financiară reală a companiilor americane listate pe bursă. Ei susțin că practic nu a...
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
#Marketing Research Conference 2014, #probleme business IMM , #Stiri Companii