Nume de marca la Romanian Youth Focus

Vineri, 18 Octombrie 2013, ora 15:22
1162 citiri
Nume de marca la Romanian Youth Focus

Invitatul international al celei de-a doua editii a conferintei Romanian Youth Focus, organizate de SMARK KnowHow, este Ben Armistead, Global Planning Director, Wieden + Kennedy Amsterdam.

Pe 22 octombrie, la hotel Ramada Majestic, Ben va aduce perspectiva globala asupra tinerilor din generatia Y si a felului in care brandurile pot sa ii targeteze, alaturandu-se discutiei sustinute de ceilalti peste 25 de specialisti romani.

Prezentarea lui Ben de la Romanian Youth Focus va arata cum media schimba "satul global" definit de Marshall McLuhan, din perspectiva locuitorilor care au crescut in el. Refuzand cu incapatanare sa foloseasca descrieri generale ale unui target, Ben va pune sub semnul intrebarii conceptul de portret al unei generatii si va oferi sfaturi brandurilor care vor sa castige intr-un peisaj media atat de schimbator.

Planner cu peste 10 ani de experienta, Ben conduce planning-ul regional pentru Nike si planning-ul global pentru Electronic Arts si Powerade. In vietile anterioare a trait in Spania si in UK si a lucrat la Dare, MCBD si Publicis pe conturi ca Renault, Hewlett Packard, Waitrose, the Department of Health, Premier Foods, the Metropolitan Police si Tetley tea.

Revista Campaign l-a inclus in selectia "Faces to Watch" si, de-a lungul vremii, a contribuit la mai mult de 70 de premii de creativitate si eficienta, dar cel mai mandru e ca acum lucreaza printre ciudatii geniali de la Wieden + Kennedy Amsterdam.

"Fiecare generatie e diferita si, in acelasi timp, la fel ca toate generatiile care au existat si care vor veni. Fundamentele umanitatii nu s-au schimbat, chiar daca contextul cultural si media sunt intr-un continuu proces de transformare. Nevoile si dorintele oamenilor vor fi intotdeauna mai importante decat capcanele culturii contemporane. Daca vom intelege cum sa profitam de aceste dorinte atemporale neuitand de toate posibilitatile executionale si media oferite de tehnologie, avem toate sansele sa targetam cu succes orice generatie", a declarat Ben.

E fanul metodelor de research inovatoare, care il conecteaza cu problema si oamenii din target in locuri si feluri diferite. "E valabil pentru orice generatie, dar gandindu-ma la Millenials, aceasta abordare m-a facut sa joc fotbal pe strada in toata lumea, sa intervievez criminali in inchisoare si sa imi iau bataie de la idolii mei la FIFA. Si din fiecare am invatat ceva.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Proiectele de tip parteneriat public-privat reprezinta viitorul si de aceea am participat la IMF/WB Constituency Meeting 2024, pentru a discuta cu expertii si a vedea cum pot fi create noi...
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare, AMD Ryzen PRO Seria 8000 pentru desktop-uri și Seria 8040 pentru laptopuri. Noile procesoare sunt proiectate pentru a îmbunătăți semnificativ...
#Romanian Youth Focus 2013, #Ben Armistead Romania, #media Romanian Youth Focus, #analiza tineri , #Stiri Companii