Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Peste doua zile are loc cea de-a 7-a editie a Conferintei Marketing in Direct

Peste doua zile are loc cea de-a 7-a editie a Conferintei Marketing in Direct
Cea de-a 7-a editie a conferintei "Marketing in Direct", un eveniment devenit deja traditie in cercul specialistilor marcomm, care aduce laolalta 13 nume de top din industrie, se va desfasura joi, 24 septembrie, la Stejarii Country Club in Bucuresti.

Impreuna cu specialistii si cei 250 de participanti se dezbate un subiect de mare interes, cautandu-se raspunsul la intrebarea "Marketing digital sau promotii offline?".

Printre invitati se numara Alexandru Israil, cel care in 2007 l-a intalnit pe Jay Conrad Levinson - parintele marketingului de gherila. Avandu-l ca mentor a colaborat la cartea "Guerilla Marketing Remix", alaturi de Jeannie Levinson.

Conferinta MID de anul acesta il va readuce in fata participantilor si pe fondatorul agentiei de publicitate Creative Orchestra din Londra, Chris Arnold, care a declarat ca "We are all motivated by a good deal but the real key is understanding the audience and consumer psychology. Interestingly, the most effective marketing discipline online is promotional marketing."

Ne va fi alaturi si Laura Dragomir, Expert in comunicare si fondator Brainguys, care ne spune ca "una dintre asteptarile consumatorului este sa ii spui o poveste pe care sa o creada si sa-si doreasca sa fie parte din ea". Andreea Munteanu, Managing Director Vivid Events crede cu tarie ca "digitalizarea este cea mai mare transformare a timpului nostru, iar in prezent ponderea promotiilor offline este in scadere."

Subiectul acestei editii se va aborda si din perspectiva academica, asa ca Alin Angheluta, Lect. Univ. dr. al Dept. de Marketing ASE Bucuresti il va indrepta in directia conceptelor teoretice: "Promovare online vs. offline e o intrebare capcana. Pentru a avea succes pe termen lung este necesara construirea si dezvoltarea brandurilor, iar asta presupune, de obicei, o comunicare integrata de marketing."
Prezenti vor fi de asemenea si Marius Buiculescu, Managing Director Atip Design, Mugur Patrascu, Owner iLeo si Radu Cauc, Parteners & Affliates National Manager Sodexo Romania.

Constantin Ferseta, General Manager Kuantero va prezenta "10 invataminte faine din online" iar Stefan Iarca - Country Head POSSIBLE va da prioritate continutului de calitate: "Continutul este in continuare Regele si trebuie sa il plasam in contextul potrivit. Tehnologia poate tine consumatorul in priza si cu zambetul pe buze atat online, cat si offline."

Din perspectiva creativilor va vorbi Vasile Alboiu, Chief Creative Officer Lowe Group, Raluca Dinu - Media&Advocacy Officer UNICEF si Mihai Nasaudean, General Manager Good Afternoon, care va incheia editia de anul acesta analizand rezultatele din anii anteriori pentru a imbunatati viitorul plan de marketing: "Ne pregatim pentru 2016. Analizam rapoarte si incercam sa dam sens cifrelor pe care multiplele platforme de publicitate digitala sau traditionala, mai mult sau mai putin programatica, ni le ofera."

Evenimentul va fi moderat de Mihaela Tatu - trainer acreditat ANC, alaturandu-se pentru al doilea an consecutiv conferintelor MID.

Mai multe detalii pe site-ul evenimentului.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 752 ori