Profesionistii din marcomm dau tonul trendurilor in marketing

Luni, 28 Septembrie 2015, ora 16:01
1529 citiri
Profesionistii din marcomm dau tonul trendurilor in marketing
foto: smark.ro

Cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare, desfasurandu-se pe 6 si 7 octombrie.

Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza in cele mai importante industrii: FMCG, servicii si bunuri durabile, retail sau tehnologie, toate pentru o buna comunicare cu publicul tinta.

Printre vorbitori ii vei gasi pe: Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Mihai Barsan (Ursus Breweries), Daniel Enescu (Millward Brown Romania), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Cristina Miclea (Albalact), Valentina Vesler (Valvis Holding), Iulia Carabas (Uber), Stefan Chiritescu (Ogilvy Romania), Raluca Iacob (Publicis Bucharest), Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Ioan Simu (Mercury Research), Dan Petre (D&D Research), Bogdan Nitu (Webstyler), Claudiu Dobrita (FCB Bucharest), Dragos Stanca (ThinkDigital Romania), Catalin Tenita (TreeWorks - Zelist / Facebook Monitor).

Marketing Research & Trends 2015 este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului, prin Rodica Mihalache si Diana Ionel. Ele vor aborda tema experience map research pentru a genera performanta in digital, pe 7 octombrie.

Prima zi de eveniment, 6 octombrie, incepe cu un panel in care researcheri si sociologi definesc contextul actual al consumatorului, punctand insight-urile din cercetarea de piata care ii contureaza profilul si ii influenteaza comportamentul.

Vorbim despre schimbari in comportamentul consumatorului si trigger-ele care le-au determinat, consumul de media in contextul fragmentarii device-urilor de pe care poate fi accesata si cum ar trebui sa raspunda brandurile la aceste schimbari. Partener de know-how in cadrul acestui panel este ISRA Center, prin Alice Mihai si Ioana Bobe.

Cel de-al doilea panel vizeaza evolutia comportamentului consumatorului pe acest segment de produse, trendurile care influenteaza piata si modul in care brandurile le-au integrat in comunicarea cu publicul tinta.

A treia serie de discutii abordeaza trendurile actuale in marketing si comunicare si are ca amfitrioni 4 profesionisti cu experienta vasta in industrie: Mihai Barsan, Bogdan Naumovici, Claudiu Dobrita si Bogdan Nitu.

Acestia vor discuta despre ce influenteaza comportamentul consumatorului si mijloacele de comunicare cu el, modul in care tehnologia schimba canalele si mesajele de comunicare, precum si trenduri in marcomm privite dintr-o perspectiva 360.

Cea de-a doua zi a evenimentului, 7 octombrie, incepe cu un panel dedicat sectorului de bunuri de larg consum si servicii. Vei afla trendurile in piata, in comunicare sau in comportamentul consumatorului care guverneaza brandurile din aceasta categorie, precum si best practices pentru integrarea lor in strategia brandului.

Discutia continua prin abordarea trendurilor care influenteaza sectorul brandurilor din retail, de la evolutia comportamentului consumatorului la strategii de marketing cross-channel.

Ultimul panel al conferintei vizeaza trendurile in tehnologie si modul in care acestea pot fi integrate in activitatile de marketing de zi cu zi. Vorbim despre performance marketing, social media insigts, mobile centric communication si multe altele.

Marketing Research & Trends se incheie cu un workshop cu prezenta restransa sustinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului.

Informatii complete despre program si speakeri si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 23 septembrie este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 15%.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
HMD a anunțat lansarea unui nou model de telefon: The Boring Phone. Produsul va fi prezentat în cadrul unui eveniment la Milan Design Week, pe data de 18 aprilie. Telefonul face parte dintr-o...
Actualizarea care poate strica display-ul dispozitivele Galaxy. Răspunsul oferit de Samsung
Actualizarea care poate strica display-ul dispozitivele Galaxy. Răspunsul oferit de Samsung
În ultima perioadă, un număr ridicat de utilizatori Samsung a raportat apariția unor linii verzi pe ecranul telefoanelor lor, fenomen care pare să fi reapărut după o actualizare recentă de...
#Marketing Research Trends 2015, #eveniment tendinte marketing 2015 , #Stiri Companii