Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Rexona mobilizeaza romanii intr-o campanie unica de sustinere pentru Simona Halep

Rexona mobilizeaza romanii intr-o campanie unica de sustinere pentru Simona Halep


Dupa ce au adunat peste 1 miliard de pasi in aplicatia Rexona "5000 de Pasi", sustinuti de mesajele de incurajare ale Simonei Halep, romanii au acum ocazia sa intoarca favorul, sustinandu-o pe Simona la turneul sau de suflet din aceasta luna, din Franta.

Cea mai noua campanie de la Rexona si Propaganda Creative Marketing are ca scop sa ii mobilizeze, o data in plus pe romani, de data aceasta, pentru campioana lor.
O campanie simbol, "3 milioane de pasi pentru Simona" isi propune, pe de o parte, sa adune la un loc emotiile si gandurile bune ale romanilor pentru cea care a reusit sa le cucereasca inimile si care ii face mandri meci dupa meci, iar pe de alta parte, sa ii determine sa faca mai multa miscare, oferindu-le un pretext cat se poate de puternic.

"Dupa lansarea campaniei pro-miscare '5000 de pasi pe zi', anul trecut, am fost placut surprinsi de interesul tot mai mare al romanilor pentru aceasta intiativa. Avand sprijinul Simonei, am adunat in doar cateva luni peste un milliard de pasi. Este un semnal ca tot mai multi dintre noi intelegem rolul miscarii in viata de zi cu zi si ne asumam o schimbare in acest sens. Cu siguranta ca rolul Simonei a fost unul major in acest proces de convingere a publicului. Si pentru ca ea este campioana noastra si fiecare meci al ei este o bucurie pentru noi, ne dorim sa fim noi inspiratie si incurajare pentru ea de data aceasta, demonstrandu-i ca putem face impreuna 3 milioane de pasi, pentru a strabate drumul virtual pana la Paris, ca sa-i transmitem mesajele noastre cele mai sincere", a declarat Monica Tamas, Marketing Director Home and Personal Care Unilever South Central Europe.

In cadrul campaniei, publicul este invitat sa descarce aplicatia pe telefonul mobil, si sa faca cel putin 5.000 de pasi pe zi, parcurgand astfel impreuna, simbolic, cei 3 milioane de pasi, echivalentul distantei pe jos, din tara la Paris - locul de desfasurare a turneului.

Mesajele de incurajare vor ajunge la Simona prin intermediul paginii https://www.5000depasi.ro/osustinempesimona. Din randul celor mai emotionante cuvinte lasate de fani pe pagina web, vor fi selectati trei castigatori care vor avea sansa sa o sustina pe Simona chiar din tribuna.

Fiecare castigator va primi din partea Rexona: bilet de avion (bagaj de mana si bagaj cala 23 kg), cazare (1 camera single/ pachet 2 nopti cu mic dejun) si bilet la primul meci al Simonei din cadrul turneului.

Campania "3 milioane de pasi pentru Simona" este parte din platforma pro-miscare "5.000 de pasi pe zi", care a fost lansata anul trecut de Rexona si care ii indeamna pe romani spre un stil de viata activ, cu beneficii pentru corp, minte si spirit.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de alimente si produse de ingrijire personala, prezent in peste 190 de tari, ajungand la 2,5 miliarde de consumatori in fiecare zi. Compania are 161,000 de angajati si a generat vanzari in valoare de 53.7 miliarde Euro in 2017.

Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfasoara pe pietele emergente sau in curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi gasite in casele din intreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann's, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry's si Magnum.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viata sustenabil, compania si-a propus:

  • Sa ajute mai mult de un milliard de oameni sa actioneze pentru a-si imbunatati sanatatea si starea de bine pana in 2020.
  • Sa reduca la jumatate amprenta de mediu a produselor pana in 2030.
  • Sa imbunatateasca viata a milioane de oameni pana in 2020.

Planul Unilever creeaza valoare, determinand cresterea businessului si a increderii, eliminand costuri si reducand riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decat restul businessului si reprezinta mai mult de 70% din cresterea companiei in 2017.

Unilever s-a situat pe primul loc, in 2018, in domeniul sau de activitate, in Indexul Sustenabilitatii Dow Jones. In clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5).

Conduce in topul Global Corporate Sustainability Leaders, in anul 2017, pentru al saptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat sa aiba o amprenta zero de carbon pana in 2030.

Pentru mai multe informatii despre compania si brandurile Unilever vizitati www.unilever.com. Pentru mai multe informatii despre Unilever si planul sau pentru un stil de viata sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmareste crearea unui viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt benefice atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni.

Unilever unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum cu operatiuni puternice in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari.

In regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania.

Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever Romania coordoneaza operatiunile de pe platforma industriala de la Ploiesti.

Pentru mai multe informatii despre compania Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.ro.


Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 619 ori