Candy Crush Saga este cel mai popular joc de pe Facebook, iar un grup de romani a pus umarul la dezvoltarea companiei care l-a produs.
King a fost infiintata in 2003, in Marea Britanie, de cativa IT-isti. Ei si-au dorit sa realizeze un joc simplu, dar care sa creeze dependenta in randul utilizatorilor.
Iar la mai bine de un deceniu de la acea idee, Candy Crush Saga a devenit cel mai popular joc online, inregistrand 500 de milioane de instalari pe platformele mobile si Facebook. Mai mult, el este accesat de peste 700 de milioane de ori pe zi doar pe tablete si smartphone-uri.
Succesul sau poate fi observat cu ochiul liber. Fie ca esti in trafic, la metrou sau la restaurant, trebuie sa intalnesti macar o persoana care se joaca Candy Crush Saga.
El se bazeaza, in principiu, pe o sarcina simpla: utilizatorul trebuie sa alature trei sau mai multe bomboane de aceeasi culoare. Insa exista provocari diferite pentru fiecare nivel, iar jucatorul nu are timp sa se ...citeste mai departe despre "Romanii care au contribuit la dezvoltarea celui mai popular joc de pe Facebook - Secretele succesului Candy Crush Saga Interviu" pe Ziare.com