Divizia locala a producatorului polonez de spume poliuretanice, etansanti si adezivi, Selena Romania, a inregistrat afaceri de sase milioane euro in 2007, cu 23% mai mult decat in anul precedent, iar pentru 2008 tinteste o crestere a vanzarilor cu 30%, axandu-se pe extinderea portofoliului de produse.
"Dezvoltarea generala a afacerii s-a realizat pe fondul armonizarii conditiilor comerciale cu cerintele pietei si al disponibilitatii produselor pe toate canalele de distributie unde activam. Ne asteptam ca majorarea vanzarilor la nivelul prognozat sa fie determinata si de complexurile rezidentiale anuntate in ultimii doi ani si care anul acesta vor trece in faza de finisare", a declarat administratorul Selena Romania, Dorin Spataru.
Compania a inregistrat anul trecut cele mai importante evolutii in cazul grupei adezivilor, care a crescut cu 49%, si in segmentul benzilor adezive, ale caror vanzari s-au majorat cu 45%. Cresteri au fost inregistrate si pentru segmentul de produse pentru acoperisuri (+39% comparativ cu 2006), dar si pentru produsele de protectie a lemnului (+20%). Spumele poliuretanice si etansantii si-au continuat evolutia ascendenta, cu vanzari in crestere cu 20%.
Selena Romania estimeaza pentru anul 2008 o cifra de afaceri de 7,8 milioane euro, cu 30% mai mult decat anul precedent. in vederea realizarii acestei evolutii, reprezentantii companiei isi propun mentinerea cotei de piata de aproximativ o treime pentru spumele poliuretanice, printr-o crestere constanta, si sustinerea ritmului de crestere accelerata, cu valori cuprinse intre 35-54%, pe segmentele etansantilor si adezivilor pasta de montaj sau pentru pardoseli.
Anul acesta, Selena va introduce in portofoliu noi produse si va imbunatati sortimentele pentru grupele de produse existente. In perioada urmatoare, compania se va axa pe introducerea pe piata a unor produse premium pentru aplicatii profesionale in constructii si amenajari, validate in tarile membre ale Uniunii Europene.
"Ritmul de crestere al domeniului constructiilor si potentialul nostru de dezvoltare pe anumite segmente ne determina sa schimbam abordarea. in contextul actual, nu mai exista timp pentru experimentari pe piata fara a pierde din potentialul de vanzari. De aceea, Selena Romania va opta pentru introducerea unor produse care si-au probat succesul pe pietele europene", a adaugat Spataru.
<a href=http://www.newsin.ro/ target=_blank>NewsIn</a>
Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.