Topul celor mai vizibile marci din 2012 - Apple nu se afla in primele zece

Vineri, 25 Ianuarie 2013, ora 15:30
1553 citiri
Topul celor mai vizibile marci din 2012 - Apple nu se afla in primele zece

Compania YouGov BrandIndex, care se ocupa cu studii de piata, a alcatuit topul celor mai vizibile zece marci din SUA. Google inchide clasamentul primelor zece marci iar Apple rateaza topul, aflandu-se pe pozitia 11.

Lista este alcatuita pe baza unui sondaj efectuat printre 1.2 milioane de americani. Iata, asadar, care sunt cele mai vizibile 10 marci:

10. Google

"A coborat de pe pozitia a patra in 2011 pe locul al zecelea. Google a inceput anul cu probleme privind securitatea clientilor si cu o slaba acoperire a serviciului Google+. Dar compania s-a bazat pe increderea oamenilor stransa in anii precedenti si pe serviciile legate de telefonia mobila. Compania a incheiat intelegerea cu Motorola si a strans legaturile cu Samsung", explica cei care au facut studiul de piata.

9. YouTube

"Detinut de Google, YouTube si-a facut pentru prima data aparitia in topul celor mai apreciate marci. In 2011, pentru prima data in istorie, Youtube a avut un videoclip care a depasit un miliard de vizualizari: Gangnam Style".

8. Kindle

"Se afla pentru prima data in top. Conform Amazon, Kindle Fire HD este cel mai bine vandut produs pe Amazon, iar pe urmatoarele doua locuri se afla Kindle Paperwhite si Kindle-ul de 69 de dolari".

7. Target

"Compania a urcat doua locuri in clasament fata de anul trecut. Al doilea mare retailer de reduceri din SUA a initiat o campania ampla pentru americani in 2012".

6. Ford

"Producatorul de automobile a urcat un loc fata de anul trecut. In 2012, Ford a adoptat o strategie neobisnuita pentru promovarea propriilor produse, fara sa mentioneze numele companiei in reclame. Purtatorul de cuvant al companiei a explicat miscarea prin faptul ca produsele companiei au o calitate atat de inalta ca nu au nevoie nici macar de marca pentru a fi apreciate".

5. Lowe's

"Lantul de magazine care vinde produse pentru casa in SUA a urcat un loc in top fata de 2011. Angajatii companiei au fost dotati cu cate un iPhone pentru a raspunde mai eficient doleantelor clientilor iar managerii au primit cate un iPad in 2012. De asemenea, site-ul propriu deschis la sfarsitul lui 2011 le-a adus clientilor nenumarate optiuni privind cumparaturile facute sau programarea altora".

4. History Channel

"Canalul tv este o prezenta constanta in top si singurul de acest gen ramas in clasament dupa ce Discovery a coborat pe 14. Productia Hatfields & McCoys din 2012 a adus postului cea mai mare audienta din istorie in 2012. Noua serie anuntata, Vikings, a starnit deja un interes major desi nu a inceput inca sa fie difuzata"

3. Cheerios

"Marca de cereale a urcat doua pozitii in clasament, de pe cinci in 2011, pe trei in 2012. Anul trecut, compania General Mills a introdus doua noi arome pe piata".

2. Amazon

"Compania se afla pentru al doilea an consecutiv pe pozitia secunda a topului. In 2012, cei de la Amazon au lansat o campanie de promovare ampla si au introdus noi produse din familia de produse Kindle. De asemenea, vanzarile au fost extinse in domeniul modei si al produselor de lux".

1. Subway

"Pentru al treilea an consecutiv, cel mai rapid lant de magazin alimentar se afla pe primul loc al topului. In 2012, compania si-a continuat promovarea prin campania "Oameni celebri". In cadrul acesteia, anul trecut a participat si mama lui Michael Phelps, Debbie, care ii da fiului ei un sandvis cu carne de curcan si bacon pentru a-l motiva spre medalia de aur".

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#brand 2012, #top marci 2012, #companii vizibile 2012 , #Stiri Companii