Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

WorldVentures™ a inclus Romania in portofoliul sau

WorldVentures™ a inclus Romania in portofoliul sau


La jumatatea lunii ianuarie, Romania a intrat si ea in portofoliul WorldVentures™, o companie internationala cu actionariat din Statele Unite, alaturandu-se celorlalte 29 de tari membre. Romanii vor avea de acum acces la servicii turistice atat in tara, cat si in strainatate, in conditii excelente de confort si la preturi mai atractive.

WorldVentures™, o companie internationala de calatorii cu structura de actionariat cu sediul general in Texas, Statele Unite, a adaugat, de luna aceasta, Romania in portofoliul sau, punand la dispozitia clientilor sai o serie de produse si experiente de viata prin vanzarea de abonamente pentru servicii de calatorie atat in grup cat si individual.

Prin intermediul WorldVentures™, mai bine de jumatate de un milion de clienti ai companiei au deja ocazia sa calatoreasca in conditii foarte bune, la preturi convenabile, atat in tarile de origine, cat si in afara lor. Compania colaboreaza cu furnizori de top si hoteluri bine cotate, planuind ca reteta colaborarilor din Romania sa se bazeze pe aceleasi standarde inalte de calitate.

Jon McKillip, presedintele WorldVentures International, este de parere ca Romania are toate sansele sa devina, in scurt timp, una dintre pietele internationale cu cea mai rapida crestere: "Crestem ca una dintre cele mai mari companii de vacante din lume, asa ca a fost o alegere fireasca sa includem Romania in planul nostrum de expansiune globala. De ce? Pentru ca romanii au acelasi drept la o calitate superioara a petrecerii concediului, la fel ca americanii, englezii sau germanii - si nu doar pentru ca Romania este una dintre cele mai frumoase tari din lume, ci pentru ca frumusetile ei si ospitalitatea oamenilor merita un efort mai mare pentru a o promova si a atrage turisti straini care sa experimenteze aceste realitati. Noi suntem aici ca sa dovedim ca acest lucru nu este doar posibil, ci si realizabil", a declarat acesta.

Aceeasi incredere in Romania o are si Kyle Lowe, Vice-Presedinte Senior de Vanzari Globale si Expansiune Internationala, care sustine ca Romania va fi, fara doar si poate, o piata importanta pentru WorldVentures™ la nivel european, in urmatorii ani.

"Astazi, mai mult ca oricand, WorldVentures isi pune amprenta asupra industriei turismului si a industriei de vanzari directe pretutindeni in lume, deoarece clientii din fiecare piata sunt mai decisi ca oricand sa arate ca exista o modalitate diferita de a calatori in Romania si in afara ei, mai accesibila, mai distractiva si mai plina de satisfactii, ceea ce permite atingerea oricaror recorduri de crestere. WorldVentures daruieste si imparte bucurie intr-un mod unic si specific. Oferim experiente de calatorie care transforma vietile oamenilor si felul in care acestia interactioneaza unul cu celalalt", a declarat Lowe.

1. WorldVentures™ nu aduce beneficii doar turistilor infocati, ci si locuitorilor tarii. Compania contribuie la dezvoltarea turismului local, atragand vizitatori din toata lumea care vor vizita destinatii importante din Romania, lucru ce va contribui si la dezvoltarea altor sectoare ale industriei locale.
2. Concomitent cu lansarea oficiala a operatiunilor sale in Romania WorldVentures mai prezinta o premiera: lansarea celui mai avansat program de loializare prin intermediul aplicatiei sale mobile DreamTrips™: este vorba despre DreamTrips Local ™.

Lansat deja in 2016 in peste 50 de orase de pe intreg mapamondul, DreamTrips Local reprezinta o reala inovatie in cadrul programelor de loializare din HoReCa, ce permite membrilor clubului DreamTrips™ ca doar frecventand si luand masa in restaurante de top din intreaga lume sa-si asigure drumul catre destinatii fabuloase de vacanta prin castigarea de puncte de calatorie DreamTrips™. Programul "creste" brandurile locale, le aduce la necesara recunoastere international si contribuie direct la cresterea calitatii serviciilor printr-o expunere selectiva la o comunitate de peste 500.000 de calatori activi oferind avantajulunui canal alternativ de comunicare pentru agentii economici, deosebot de eficient, in stransa legatura cu evolutia rezultatelor in vanzari.

"Daca devii membru al acestei companii te vei alatura unei foarte mari familii. Nu mai suntem o simpla companie americana. Am devenit o mare familie, pentru ca fiecare din aceasta zona de business este un reprezentant al culturii noastre. WorldVentures™ schimba vietile oamenilor si Romania este acum, in mod oficial, parte din companie. Mult succes!", a mai spus Kyle Lowe.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 10801 ori