Zona digitala ar putea creste veniturilecompaniilor cu pana la 10%

Miercuri, 12 Septembrie 2012, ora 13:44
1285 citiri
Zona digitala ar putea creste veniturilecompaniilor cu pana la 10%

Companiile vor inregistra o crestere a veniturilor de pana la 10% daca vor paria pe zona digitala, arata un studiu Ernst&Young, realizat cu ajutorul a mai multi directori executivi care conduc afaceri de peste 300 de miliarde de dolari pe an.

Rezultatele raportului se bazeaza pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media si de divertisment.

Companiile sondate provin dintr-o zona geografica vasta si cuprind o mare varietate de sectoare de activitati media si de divertisment, inclusiv divertisment video, televiziune, muzica, jocuri electronice, servicii de divertisment, retele de cablu, operatori prin cablu si satelit, internet si media interactiva, publicitate, edituri si trusturi mixte.

Intrebati care sunt tehnologiile care vor genera cresteri importante in urmatorii ani, 79% dintre directorii executivi au indicat tabletele.

"Se inregistreaza un optimism crescut in randul liderilor din industrie fata de acum cativa ani, cand potentialul digitalului era privit cu oarecare neincredere. Toti directorii executivi cu care am discutat acum considera digitalul cel mai important factor care poate genera un impact considerabil asupra procesului de crestere, atat a veniturilor cat si a marjelor ", a declarat John Nendick, Global Media & Entertainment Leader al Ernst & Young.

Intrebati care vor fi cei mai importanti trei factori de crestere a consumului de continut in urmatorii trei ani, directorii executivi au avut un singur raspuns. Ei considera, in proportie de 100%, ca dispozitivele mobile reprezinta factorul cheie in stimularea cererii de continut.

Directorii executivi sunt optimisti si in privinta pietelor emergente, unde cresterea numarului de utilizatori de dispozitive mobile coroborata cu imbunatatirea infrastructurii de banda larga pe suport wireless creeaza oportunitati semnificative de crestere pentru companii.

Abilitatea de a convinge clientii sa plateasca valoarea justa pentru continut digital - printre principalele provocari cu care se confrunta aceasta industrie

Alte date rezultate din raport:

- 84% dintre directorii executivi considera important rolul retelelor sociale pentru compania lor din perspectiva conectarii cu clientii; construirea audientei si promovarea marcilor devin secundare.

- 76% dintre directorii executivi considera ca rolul unei "app" este de a fi parte dintr-un pachet integrat care ofera continut si servicii noi sau permanent actualizate.

56% considera prioritara extinderea digitala si online, urmata de generarea de continut diferentiat (44%).

- 59% dintre directorii executivi considera companiile de social si interactive media ca fiind cel mai bine pozitionate, din punct de vedere al cresterii estimate pentru perioada urmatoare in industria de media si divertisment.

ANPC, atac la site-urile de comert chinezesti, Temu si Shein
ANPC, atac la site-urile de comert chinezesti, Temu si Shein
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) deruleaza o actiune de verificare a site-urilor de cumparaturi si aplicatii chinezesti care functioneaza ca o piata online, Temu si...
Samsung a lansat noul model Galaxy C55. Ce specificații oferă
Samsung a lansat noul model Galaxy C55. Ce specificații oferă
Samsung a lansat, în China, noul model Galaxy C55, eveniment care a avut loc fără prea multe anunțuri spectaculoase. Telefonul este, în esență, identic cu modelul Galaxy M55, dar se distinge...
#studiu Ernst Young, #continut digital venituri companii , #Stiri Companii