Cum i-a cucerit Comtesse du Barry pe romanii din Top 500

Sambata, 10 Decembrie 2011, ora 00:00
5632 citiri
Cum i-a cucerit Comtesse du Barry pe romanii din Top 500
Cadou Comtesse du Barry

Celebrul foie gras traditional din sud-vestul Frantei, vinurile rafinate si ciocolata fina sunt doar cateva din atractiile Comtesse du Barry, poate cel mai apreciat magazin de delicatese si cadouri din Romania. Cu pasi marunti, brandul si-a facut loc in inimile iubitorilor de bun si frumos, "Contesa" planuind sa ajunga in toate orasele mari din tara.

Dupa doar cinci ani de la deschiderea primului magazin Comtesse du Barry din Romania, in zona Ateneului Roman, Cristian Preotu, cel care a adus brandul la noi in tara, a reusit sa creeze un mini lant. In 2008, a fost deschis magazinul din Constanta, iar doi ani mai tarziu a fost inaugurat cel din Baneasa Shopping City.

Recent, acestora li s-a adaugat Comtesse du Barry din Timisoara.

"Am ales acest oras deoarece este unul cosmopolit, cu o clientela care apreciaza produsele de calitate, vinurile si gastronomia", a declarat pentru Business 24 Cristian Preotu, directorul asociat Le Manoir, firma care a adus brandul in Romania. In plus, in magazinele din Bucuresti exista deja o clientela formata din timisoreni.

Insa planurile de extindere nu se opresc aici. Succesul din cele trei orase, l-a convins sa-si faca un plan de extindere indraznet, primele puncte vizate fiind: Brasov, Sibiu, Cluj-Napoca si Iasi.

"Avem multe solicitari pentru a deschide magazine in tara, dar acest lucru depinde de momentul gasirii partenerului potrivit , mai important fiind profilul acestuia decat potentialul financiar al locului respectiv", mai spune directorul Le Manoir.

Oamenii care se implica in extinderea Comtesse du Barry trebuie sa inteleaga gastronomia si vinurile de calitate.

Preferatul corporatiilor

La modul general, clientul Comtesse du Barry este o persoana orientata spre bun si frumos, care a acumulat un bagaj considerabil de experienta, calatoreste si cunoaste produsele Comtesse du Barry.

In Romania, majoritatea companiilor din Top 200 sunt clienti Comtesse du Barry, acestea calcand pragul magazinelor in cautare de cadouri de afaceri. Acest segment genereaza 25% din cifra de afaceri a magazinelor.

De asemenea, majoritatea persoanelor din Top 500 s-au lasat atrase de delicatesele de aici.

Vin de 2.000 de euro

Pentru a deschide un magazin Comtesse du Barry este nevoie de o investitie cuprinsa intre 150.000 si 400.000 de euro, in functie de complexitatea produselor prezentate. Amortizarea investitiei, fara stoc si marfa, are loc in maxim trei ani.

"Avand in vedere ca avem de vanzare si vinuri de peste 2000 de euro/sticla, investitia poate creste destul de repede", spune Preotu.

Unul dintre cele mai bine vandute produse este foie gras-ul traditional din sud-vestul Frantei, acesta devenind, de fapt, emblema Comtesse du Barry.

Clientii sunt atrasi si de selectia de aproximativ 1.500 de vinuri, dar si de ciocolata fina si rafinata. Pretul acesteia porneste de la 25 de lei / tableta, dar vom gasi aici si cutii de bomboane de ciocolata care costa peste 300 de lei.

#comtesse du barry bucuresti, #comtesse du barry constanta, #cadou afaceri, #cristian preotu le manoir , #Magazin vinuri