Peste 10.000 de clienti Dacia sunt asteptati sa participe duminica, 17 iunie, la cea de-a patra editie a Picnicului anual din Franta, care va avea loc la Castelul de la Rambouillet in partea de sud-vest a regiunii pariziene, se arata intr-un comunicat de joi al Dacia.
"Din programul acestei editii nu vor lipsi activitatile deja populare ale picnicului, ambianta specifica, distractiile in aer liber oferite gratuit familiilor, tururi ghidate ale castelului si un concert exceptional cu artisti ai anilor ''80", se arata in comunicat.
Picnicul din Franta are loc dupa cel din Olanda
"Cu ocazia zilei "Dacia" din Olanda, aproape o mie de participanti s-au reunit la inceputul lui iunie, in ciuda vremii nefavorabile, pe plaja d''Almere (Flevoland)", se spune in comunicat.
In Europa, in cursul anului 2011, peste 10.000 de clienti mandri de marca Dacia au participat la astfel de actiuni.
In 2011, Dacia a vandut 343.000 vehicule in Europa si in tarile mediteraneene. Din 2004 pana in prezent au fost achizitionate aproape doua milioane de masini Dacia. In aceeasi perioada, Dacia a fost marca auto care a progresat cel mai mult in Europa.
In doar opt ani, gama Dacia s-a extins la noua modele, dintre care cele mai recente sunt Lodgy, Dokker si Dokker Van.
In urma unui sondaj de opinie realizat in februarie in cinci tari europene, Dacia a fost desemnata cea mai fiabila marca auto de pe piata de catre cei 30 000 de clienti care au raspuns anchetei. Acestia s-au declarat satisfacuti in proportie de 92-98%.
Dacia se situeaza pe locul sapte in topul marcilor din Franta si pe locul cinci in ceea ce priveste vanzarile de autoturisme.