Cetatenii din Europa Centrala prefera masini second hand fabricate in tara lor

Miercuri, 28 Mai 2008, ora 23:06
1410 citiri
Cetatenii din Europa Centrala prefera masini second hand fabricate in tara lor

Romanii, cehii, maghiarii, polonezii si slovacii prefera masinile second hand fabricate in tara lor, arata un studiu realizat de grupul AAA Auto.

Automobilistii romani prefera ca masina second hand marca locala Dacia,

iar vanzarile de masini Dacia Logan, Dacia Solenza si Dacia Supernova

totalizeaza 14% din piata.


"Se

pare ca, in ciuda efectului de globalizare a pietei de automobile

asupra preferintelor consumatorilor, ei inca apreciaza marcile locale

traditionale. Popularitatea lor este determinata de vanzarile mari,

extinderea retelelor de service si adesea si de preferintele

asiguratorilor", a declarat vicepresedintele AAA Auto, Matyas Korinek, citat de NewsIn.

In

Cehia compania Skoda ocupa 37% din piata de masini second hand, iar

modelele Skoda Fabia, Skoda Felicia si Skoda Octavia sunt cele mai

vandute masini.


O

situatie similara se intalneste si in Slovacia, unde Skoda Auto este

considerata a fi o firma locala. Skoda Fabia, Skoda Felicia si Skoda

Octavia ocupa de asemenea primele trei locuri si au aproape 36% din

piata de masini second hand locala.


Compania Suzuki are o

cota peste medie in Ungaria, fiind de asemenea considerata locala

datorita fabricii din Ungaria. Cele mai vandute masini second hand sunt

Suzuki Swift, Suzuki Ignis si Suzuki Vagon R+. Aceste modele, de

origine japoneza, reprezinta 18% din vanzarile totale ale centrelor de

masini AAA Auto in Ungaria.


In Polonia, unde firma Opel are

linii de asamblare pentru masinile sale, primele trei locuri in topul

masinilor de ocazie vandute sunt ocupate de Opel Astra, Opel Vectra si

Opel Corsa. Marcile Opel ocupa 17% din intreaga piata de masini second

hand.

AAA

Auto a fost infiintata in urma cu 16 ani, extinzandu-se de-a lungul

timpului din Republica Ceha, unde isi are sediul, catre celelalte tari

din regiunea Europei Centrale si de Est. La ora actuala Grupul

controleaza o retea de 48 de sucursale, din Republica Ceha, Slovacia,

Romania, Ungaria si Polonia.

Conform rezultatelor consolidate, Grupul AAA Auto a vandut in 2007 un

total de 79.871 masini rulate si noi, dintre care aproximativ 2.700 de

unitati au fost comercializate in Romania. Grupul a avut in 2007

vanzari de aproape 470 de milioane de euro si analizeaza posibilitatea

de a-si extinde activitatea atat in Peninsula Balcanica cat si in

fostele tari sovietice.

AAA

Auto a intrat pe piata din Romania in iunie 2005 . Compania estimeaza

pentru 2007 o cifra de afaceri de 30 milioane euro, in crestere cu

peste 20% fata de anul 2006.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...