Dacia - marca auto de suflet a romanilor

Miercuri, 09 Mai 2012, ora 21:00
1778 citiri
Dacia - marca auto de suflet a romanilor

Dacia a fost desemnata cea mai de incredere marca auto din Romania pentru al treilea an consecutiv, in cadrul studiului "Trusted Brands" 2012, realizat de revista Reader's Digest.

Constructorul auto pitestean a inregistrat o crestere constanta in acest clasament inca din anul 2010, cand a preluat conducerea in categoria "Auto". Dacia a reusit sa devanseze in 2012 marci precum Volkswagen si Mercedes.

Dacia si-a mentinut pozitia de lider in preferintele clientilor romani, marcand un punctaj in crestere de la 16,5% in 2010, la 21% in 2012. Diferenta fata de marcile clasate pe pozitiile a doua si a treia a fost de 6%, respectiv 8,2%.

Dacia, cea mai vanduta marca in aprilie

Desi numarul inmatricularilor de vehicule noi s-a diminuat cu aproape 14% in aprilie, fata de aceeasi perioada din anul precedent, Dacia ramane marca preferata a romanilor, conform datelor Directiei Regim Permise Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

Cea mai vanduta marca, in aprilie 2012, a continuat sa fie Dacia, cu 879 unitati (scadere de 18% fata de perioada similara din 2011), urmata de Volkswagen - cu 566 unitati (-23,20%), Skoda - 420 unitati (-13,40%), Renault - 334 unitati (-27,55%) si Ford - cu 243 unitati (23,35%).

Studiul "Trusted Brands" derulat de revista Reader's Digest se afla la a saptea editie in Romania, scopul sau fiind acela de a identifica marcile pe care clientii si consumatorii le investesc cu cea mai mare incredere.

"Speram sa le castigam si mai mult increderea cu ajutorul noului nostru model, Dacia Lodgy, pe care il vor putea testa in Romania in mai putin de o luna", a declarat Mihai Bordeanu, Directorul de Marketing Dacia Romania, prezent la Gala Reader's Digest.

Studiul "Trusted Brands" a fost realizat prin corespondenta in perioada septembrie - octombrie 2011, la nivel european. Reader's Digest este cea mai vanduta revista de interes general din Romania si este prezenta pe piata locala incepand cu anul 2005.

Valul de taxe care ne așteaptă după majorările de pensii și salarii din an electoral: „Ne ducem spre fundul sacului”
Valul de taxe care ne așteaptă după majorările de pensii și salarii din an electoral: „Ne ducem spre fundul sacului”
Majorarea pensiilor de la 1 septembrie, după recalculare, deja pune presiune pe bugetul de stat.Și salariul minim pe economie urmează să fie majorat de la 1 iulie la 3.700 de lei brut. Însă...
Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor
Meta, în colaborare cu Misinformation Combat Alliance (MCA), a lansat o inițiativă pentru combaterea răspândirii informațiilor false și a deepfake-urilor generate prin inteligență...
#Dacia marca Romania, #Dacia sondaj Readers Digest, #Dacia incredere romani , #stiri Dacia