Cresterea concurentei pe segmentul de masini cu preturi mici a determinat scaderea vanzarilor Dacia in Europa, iar grupul face tot ce poate pentru a sustine vanzarile, considera directorul de marketing al companiei, Stephen Norman.
"Sunt multi constructori care au lansat pe piata europeana masini care sunt vandute cu discounturi foarte importante, in contextul crizei economice, ceea ce a facut ca Dacia sa se trezeasca in fata unor mari competitori", a declarat el la salonul auto de la Frankfurt, conform Ziare.com.
Totusi, Stephen Norman spune ca nu se ia in calcul scaderea preturilor, pentru a putea sustine avansul pe piata europeana. "Facem tot ce putem pentru a creste pe piata europeana, insa de diminuarea preturilor nu se pune problema. Daca reducem pretul masinilor Dacia, automat diminuam valoarea brandului", a precizat directorul de marketing al companiei.
El a mai afirmat ca grupul Renault va introduce, incepand cu anul viitor, noi culori in gama destinata automobilelor Dacia, luand in calcul nuante "mai vii".
"Vrem sa introducem noi culori pentru modele Dacia, iar primele unitati cu noile infatisari am putea sa le vedem in preajma salonului auto de la Paris (29 septembrie-14 octombrie 2012).
Intra in discutie toate culorile care lipsesc in prezent automobilelor Dacia, luam in calcul culorile vii", a aratat reprezentantul Renault.