Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Fourmont: Dacia creste cu 15% in Europa, unde piata scade tot cu atat

Fourmont: Dacia creste cu 15% in Europa, unde piata scade tot cu atat

Vanzarile Dacia pe piata europeana au crescut cu 15% in primele cinci luni din acest an, in conditiile in care piata, in ansamblu, s-a restrans cu un procent similar, succesul marcii romanesti datorandu-se faptului ca masinile Dacia au corespuns cerintelor clientilor europeni, in contextul programelor de stimulare a vanzarilor de masini, a declarat directorul general al Automobile Dacia, Francois Fourmont.

Pe piata romaneasca, Dacia vindea, in momentul preluarii de catre Renault, in anul 1999, putin peste 80.000 de unitati, pentru ca peste cinci ani, in 2004, vanzarile sa creasca usor, la 86.000 de unitati. Momentul de cotitura in istoria companiei a venit, insa, un an mai tarziu, in 2005, odata cu lansarea modelului Logan berlina, cand vazarile pe piata interna au sarit la 113.276 de unitati.

“Piata europeana a scazut in medie cu 15%, in timp ce Dacia a crescut vanzarile cu 15%. Masurile de stimulare care au fost luate pe diferite piete ne-au ajutat. (…) Succesul nu este datorat doar acestor programe, ci si faptului ca produsele Dacia au corespuns cel mai bine asteptarilor clientilor”, a aratat directorul general Automobile Dacia, Francois Fourmont.

La randul sau, Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a aratat ca Dacia ”este un produs care raspunde momentului”.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 884 ori
Citeste mai multe despredacia prima casare fourmont