Grupul Dedeman, specializat in comercializarea materialelor de constructii si a autovehiculelor, a raportat pentru anul 2008 o cifra de afaceri de 265 milioane de euro, cu 35% mai mare fata de cea inregistrata in anul precedent, potrivit reprezentantilor grupului.
"Pentru anul acesta ne asteptam la o diminuare a cifrei de afaceri a grupului, pe fondul contractarii pietei auto pe care Dedeman este prezent prin doua companii, respectiv Dedeman Automobile si Dedeman Camioane", a declarat, vineri, presedintele grupului, Dragos Paval.Presedintele Dedeman, Dragos Paval, a spus ca, in acest an, grupul va investi 25 de milioane de euro in extinderea retelei de retail, suma ce se refera strict la constructia magazinelor, fara a fi inclus pretul terenurilor.
Retailerul de materiale de constructii Dedeman a inaugurat, vineri, cel de-al 13-lea magazin din tara, in Bucuresti, in urma unei investitii de peste 12 milioane de euro, si intentioneaza sa deschida inca trei unitati anul acesta, in Buzau, Iasi si inca unul in Bucuresti. Retailerul de materiale de constructii vizeaza, in 2009, mentinerea cifrei de afaceri, la 250 milioane de euro, avand in vedere conditiile economice actuale, precum si cresterea competitiei.
Cele trei firme care compun grupul bacauan sunt Dedeman, specializata in comertul cu materiale de constructii, Dedeman Automobile, dealer Dacia, Renault, Nissan, si Dedeman Camioane, dealer Renault Trucks. In 2007, cifra de afaceri pe intreg grupul s-a ridicat la 197 de milioane de euro.
Principalii competitori ai Dedeman pe piata autohtona de retail DIY (Do It Yourself) sunt Baumax, Praktiker, Hornbach, Obi, Arabesque si Ambient.