Criza financiara pare sa dea frau liber imaginatiei pasionatilor de automobile.
Chiar daca este greu de crezut, criza financiara are si partile ei bune. Una dintre ele ar fi o semnificativa reducere de preturi la masini, iar o alta, investitia in dezvoltarea de noi modele. Si cum, pentru a supravietui pe o piata in plina expansiune esti nevoit sa recurgi la tot mai multe modele, Renault pare ca este pregatit sa arunce in lupta o varianta de Dacia care sa concureze cu masini precum Mercedes Smart sau tripleta Toyota Aygo, Citroen C1 si Peugeot 107.
Una dintre miscarile logice este aceea de intrare pe piata masinilor de oras, la preturi si mai mici decat cele practicate acum pentru modelele cu dimensiuni de clasa compacta sau mica. Dotata cu un motor de 0,9 litri, aflat deja in dezvoltare in cadrul grupului Renault, o Dacia cu doua locuri la un pret foarte mic s-ar dovedi o solutie ideala pentru transportul urban, fiind o alternativa ieftina de trecere la viitoarele masini electrice.