"Noul SUV Dacia va revolutiona piata"

Marti, 17 Noiembrie 2009, ora 22:41
9689 citiri
"Noul SUV Dacia va revolutiona piata"

"In 2010, cea mai importanta provocare pentru Dacia va fi lansarea SUV 4x4(…). Cu siguranta, noul SUV, care va revolutiona piata, la fel cum a facut-o Loganul, in 2004, va pozitiona Dacia printre marii constructori auto", a declarat Francois Fourmont, director general Dacia, intr-un interviu acordat Bloombiz.ro. 

Ce ati gasit la Dacia si ce ii lasati lui Jerome Olive?

In 2003, cand am ajuns la Dacia, firma reprezenta o provocare pentru grup.

Jerome Olive va prelua conducerea celei de-a doua tari din grupul Renault.

O tara unde avem mai mult de 18 000 salariati si, unde, impreuna cu furnizorii, am dat de lucru la peste 150 000 de persoane.

Este cea mai importanta tara din grup si este singura unde se desfasoara toate activitatile unui constructor auto.

Care a fost cel mai important proiect al Dacia in timpul conducerii dumneavoastra?

Cel mai important proiect a fost primul, lansarea Logan.

Daca acesta nu ar fi fost un succes, celelalte nu ar mai fi existat.

Care este pozitia pe care Dacia o ocupa printre celelalte uzine din exteriorul Frantei?

Acum, Dacia reprezinta cel mai mare centru industrial din intregul grup Renault din toata lumea, este uzina cea mai competitiva si cu un nivel al calitatii mai bun decat celelalte centre de productie Renault.

Care sunt planurile pe care le are Renault pentru Dacia in anii urmatori?

In 2010, cea mai importanta provocare pentru Dacia va fi lansarea SUV 4x4, intrucat Sandero a adus o noua imagine Daciei.

Cu siguranta, noul SUV, care va revolutiona piata, la fel cum a facut-o Loganul, in 2004, va pozitiona Dacia printre marii constructori auto.

Cum credeti ca vad ceilalti producatori auto, succesul Dacia?

Cu invidie.

Dacia Logan a inregistrat un adevarat succes pe timp de criza. Carui fapt i se datoreaza acesta?

Am avut succes pentru ca am raspuns perfect asteparilor pietei, in primul rand, in tarile unde oamenii detin putini bani pentru a-si achizitiona o masina.

Observam ca, nu doar prin intermediul Dacia, dar si prin intermediul altor 8 uzine care fabrica Loganul in, Maroc, Rusia, Columbia, Iran si Africa de Sud,  noi am oferit acestor piete ceea ce si-au dorit.

In al doilea rand, am raspuns unei asteptari care exista, dar pe care constructorii auto nu au identificat-o in tarile occidentale, aceea de a reveni la esentialul unui automobil, pastrand un nivel ridicat de calitate si fiabilitate, dar la un pret corect.

Platesti pentru ce este necesar, nu pentru optiuni inutile.

Ati anticipat o asemenea evolutie?

Da, intrucat din 2008 am derulat proiectul Dacia Sandero, care a raspuns perfect asteptarilor din  pietele europene.

De asemenea, am dezvoltat modele care s-au comercializat in 2009 si care ne-au ajutat, am creat versiuni speciale, Logan si Sandero cu cutie de viteza automata, pentru tarile din Golf si pentru Europa de Nord, am dezvoltat noi motorizari care au raspuns nevoilor francezilor.

Am devenit al doilea producator european de autovehicule cu gaz, producand zilnic 300 de astfel de masini.

Acestea au avut un mare succes in Italia, Germania si Franta, iar astazi, 70% dintre masinile Sandero comandate in Franta functioneaza pe gaz.

Automobilele produse de Dacia ar putea avea un adevarat competitor, masinile coreene. Are Dacia un plan de atac?

Atuul nostru este ca oferim clientilor o masina adevarata, in care incap comfortabil cinci persoane.

Filosofia noastra pentru a ne pastra pozitia actuala este sa continuam in trei directii.

In primul rand, sa pastram calitatea si fiabilitatea noilor modele.

In al doilea rand, sa pastram cel mai bun raport calitate-pret. In ultimii doi ani, nu am modificat pretul, desi am imbogatit simtitor modelele.

In al treilea rand, sa continuam traditia. In 2008, am intrat pe o piata noua cu Sandero, in 2010 venim cu noul SUV si, surpriza, mai avem inca doua proiecte in asteptare.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Proiectele de tip parteneriat public-privat reprezinta viitorul si de aceea am participat la IMF/WB Constituency Meeting 2024, pentru a discuta cu expertii si a vedea cum pot fi create noi...
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare, AMD Ryzen PRO Seria 8000 pentru desktop-uri și Seria 8040 pentru laptopuri. Noile procesoare sunt proiectate pentru a îmbunătăți semnificativ...
#dacia, #fourmont, #logan, #suv , #stiri Dacia