Indoor Partnership: vanzari de 500.000 euro in T1

Joi, 13 Mai 2010, ora 14:22
1450 citiri
Indoor Partnership: vanzari de 500.000 euro in T1

 Polul de media Indoor Partnership anunta vanzari de 500.000 euro in primul trimestru din 2010. Cele doua companii fondatoare, Elevate si Sugar Media, raporteaza cu peste 40% mai multi clienti fata de perioada similara de anul trecut.

Fondat in ianuarie 2010, Indoor Partnership este un pol de media specializat si are ca scop cresterea pietei de publicitate indoor.

Dupa primele luni de parteneriat, cei doi fondatori, Elevate si Sugar Media, trag linia pentru evaluarea trimestriala.

Jumatate de milion in primul trimestru

In primul trimestru din 2010 Indoor Partnership a contractat campanii publicitare in valoare de 500.000 euro.

Tendinta este de crestere relativa fata de aceeasi perioada a anului trecut, tinand cont ca suma combina campanii punctuale cu campanii anuale.

Clientii – mai multi si mai indrazneti

O crestere semnificativa s-a inregistrat in ceea ce priveste clientii. Evolutia este atat cantitativa, cat si calitativa. Numarul de branduri care au ales promovarea indoor in 2010 a crescut cu peste 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Printre clientii noi castigati se numara Cosmote, Bosch, Danone, Wrigley’s, Dove, Tomi.

Tendinta generala este aceea de inovare, testare, creativitate. Un indicator este faptul ca pe de o parte Indoor Partnership a atrás clienti noi in indoor, iar pe de alta parte clientii fideli gliseaza catre noi medii din portofoliul celor doua companii partenere.

Un alt indicator al acestei tendinte este preferinta crescanda pentru proiecte speciale: sampling, cornere, branding de locatii. Un exemplu este campania nationala Bosch in cladiri de birouri care a folosit in mod creativ ramele din lift, inlocuind afisul cu o oglinda.

Un alt exemplu este executia Colgate Lady Speed Stick Clinical pentru galeriile comerciale – o recreare a produsului montata pe un suport rotativ.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Apar primele investiții arabe în România. Ministrul Agriculturii: „Numai aşa vom creşte valoarea produselor româneşti!"
Apar primele investiții arabe în România. Ministrul Agriculturii: „Numai aşa vom creşte valoarea produselor româneşti!"
Nu doar companiile occidentale vin să facă bani în România, ci și arabii, mai nou. Florin Barbu, ministrul Agriculturii din partea PSD, a anunțat investițiile pe care antreprenorii din Qatar...
Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
Audio Magic Eraser, unealta care le permite utilizatorilor să elimine zgomotele nedorite din filmări
Google a lansat recent o caracteristică revoluționară numită Audio Magic Eraser, disponibilă exclusiv pe noile modele de smartphone-uri Pixel 8 și Pixel 8 Pro. Funcția este proiectată să...
#indoor, #partnership, #vanzari, #euro, #publicitate , #stiri Danone