"Ce facem noi acum este sa castigam cota pe o piata in scadere, ceea ce este mai ieftin. Acest segment va reveni pe crestere, desi nu cred ca asta se va intampla pana anul viitor. Pentru ca omul, cand iese din criza, in primul rand isi cumpara lucruri de stricta necesitate in casa, cum ar fi mobila, aparatura, abia apoi se indreapta spre magazine", a declarat omul de afaceri Dinu Patriciu, cu ocazia lansarii primului magazin MACRO.
Potrivit acestuia, magazinul MACRO este "o piata unde se gasesc produse pentru toate buzunarele, atat pentru bogatasii cu jeep, cat si pentru pensionarii cu sacosa", informeaza Adevarul.
Patriciu a tinut sa-si afirme si sprijinul pentru taranii romani.
De altfel, langa magazine vor fi amenajate piete exclusiv pentru taranii care vor sa-si vanda legumele si fructele din gradina.
Totusi, dintre toate business-urile pe care le are - energie alternativa, imobiliare, servicii financiare si media - Patriciu a spus ca este preocupat cel mai mult de energia alternativa, pe care o considera ca fiind si cea mai promitatoare pentru viitor.