Retete de succes in telemarketing

Luni, 13 Septembrie 2010, ora 14:34
1960 citiri
Retete de succes in telemarketing

“Folositi telemarketing-ul in momentul in care vrem sa testati un produs sau un serviciu nou pe piata”, a declarat pentru 3idei.ro Cristian Nicoara, consultant Hilt Training.

 

O modalitate de a vinde un produs sau un serviciu pe piata, prin telemarketing este Cold Calling-ul, a prezentat acesta.

Prin aceasta forma de telemarketing, precizeaza Nicoara, iti poti genera o serie de prospectari si iti testezi piata.

Astfel, ai posibilitatea de a vedea daca baza ta de date raspunde cu success nevoilor pe care tu vrei sa le satisfaci prin produsul sau serviciul pe care il propui, a precizat pentru 3idei.ro Cristian Nicoara.

O alta forma de succes o reprezinta abordarea bazei de date deja existente, in conditiile in care se creaza un istoric pentru fiecare client in parte si este o adresare individuala.

Convinge-ti clientul sa-ti asculte oferta la telefon

“Nu spune multe cuvinte pe minut si nu vorbi repede in momentul in care iti abordezi telefonic clientul. Asta este modalitatea cea mai rapida de a-l pierde”, a declarat Cristian Nicoara pentru 3idei.ro

Aspectele importante de care este nevoie sa ai grija sunt tonul vocii, ritmul, viteza vorbirii, modul in care transmiti informatia si mesajul care se ascunde in spatele informatiei.

Consultantul este de parere ca abordarea trebuie sa fie una directa, ferma si pe un ton amical.

“Daca reusesti sa-l faci sa te asculte, sa-ti acorde cele 2-3 minute necesare sa-ti prezinti ce ai de prezentat, atunci apelul respectiv are mult mai multe sanse de a se finaliza cu o vanzare”, a declarat pentru 3 idei Cristian Nicoara.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#telemarketing, # produs, # vanzare, # client, # servicii, #baze de date , #Cursuri baze de date