13 grei se bat pe Romania

Luni, 04 Mai 2009, ora 17:07
1900 citiri
13 grei se bat pe Romania

13 consortii au depus oferte pentru realizarea viitorului brand turistic al Romaniei, in cadrul procedurii de achizitie publica organizata de Ministerul Turismului, deschiderea ofertelor urmand sa aiba loc marti 5 mai, potrivit unui comunicat al institutiei.

 

"Suma alocata de Ministerul Turismului pentru achizitia serviciilor de realizare a brandului turistic de tara provine din fonduri structurale, prin Programul operational regional Axa prioritara 5 - dezvoltarea durabila si promovarea turismului. Domeniu major de interventie 5.3 - Operatiunea: Crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin dezvoltarea si promovarea Brandului Turistic National", se arata in comunicatul institutiei.

Ministrul Turismului, Elena Udrea, declara in februarie ca realizarea brandului turistic al Romaniei va costa circa 75 de milioane de euro si va dura sase luni de la semnarea contractului cu firma castigatoare, relateaza Newsin

"Este foarte important sa-l realizam si sa facem acest lucru intr-o perioada relativ scurta, pentru ca apoi sa ne putem ocupa de partea de promovare a acestui brand turisitc al Romaniei", a adaugat Elena Udrea.

Ministerul Turismului a initiat procedura de achizitie a proiectului Brandului de Turism in data de 23 martie 2009. Serviciile cerute prin procedura de achizitii publice vor fi realizate etapizat, pana in luna septembrie a acestui an. Ministerul Turismului va implementa si strategia de comunicare a Brandului de Turism al Romaniei, avand la dispozitie, din aceleasi fonduri structurale europene, alte 73 milioane de euro. Pentru implementare va fi organizata o noua licitatie.

Dezvoltarea unui Brand de Turism National are drept scop diferentierea si evidentierea turismului romanesc intre competitorii din zona, in vederea cresterii atractivitatii tarii noastre ca destinatie turistica in randul potentialilor turisti straini.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
HMD a anunțat lansarea unui nou model de telefon: The Boring Phone. Produsul va fi prezentat în cadrul unui eveniment la Milan Design Week, pe data de 18 aprilie. Telefonul face parte dintr-o...
Actualizarea care poate strica display-ul dispozitivele Galaxy. Răspunsul oferit de Samsung
Actualizarea care poate strica display-ul dispozitivele Galaxy. Răspunsul oferit de Samsung
În ultima perioadă, un număr ridicat de utilizatori Samsung a raportat apariția unor linii verzi pe ecranul telefoanelor lor, fenomen care pare să fi reapărut după o actualizare recentă de...
#brand turisticmRomania, #consortii, #licitatie , #stiri Elena Udrea