Doar 3 asocieri de companii se lupta pentru realizarea brandului turistic

Vineri, 26 Iunie 2009, ora 11:15
2032 citiri
Doar 3 asocieri de companii se lupta pentru realizarea brandului turistic

Trei din cele 13 asocieri de companii inscrise initial in cursa pentru realizarea brandului turistic al Romaniei au intrunit, in urma evaluarii peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in faza urmatoare a competitiei, se arata intr-un comunicat remis vineri de Ministerul Turismului, preluat de NewsIn.

Este vorba de asocierea S.C. TBWA Bucuresti SRL - S.C. GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA.

"Prima etapa de selectie a fost eliminatorie si a vizat verificarea conformitatii documentelor depuse, evaluarea capacitatii financiar - economice a companiilor si a celei tehnico - profesionale a consultantilor inscrisi in competitie", se arata in comunicatul ministerului.

Potrivit ministerului condus de Elena Udrea, din cei treisprezece ofertanti inscrisi initial in competitie, unul a fost descalificat deoarece nu a prezentat toate documentele solicitate prin caietul de sarcini.

Alti patru candidati nu au putut face dovada existentei in portofoliu a unui proiect similar (de brand national sau de turism national).

In urma evaluarii tehnico - profesionale a echipelor de realizare a proiectului, din cele opt companii care indeplineau cerintele din caie

tul de sarcini doar trei au obtinut peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in a doua etapa a selectiei pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei.

In aceasta etapa, castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic.

Comisia de evaluare a Ministerului Turismului a beneficiat, pe parcursul derularii procedurii legale, de rapoartele de specialitate ale reprezentantilor consultantilor International Advertising Association, Uniunea Agentiilor Publicitare din Romania si Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice.

In vederea realizarii brandului de turism al Romaniei, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constand in: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism; determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii; identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica; conceptualizare, creatie si design; linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare. Romania are alocat prin Programul Operational Regional (POR) doua milioane de euro pentru realizarea brandului turistic. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Grecia, dependentă de turiști. Unul din trei euro câştigaţi în economia țării vine din acest sector
Grecia, dependentă de turiști. Unul din trei euro câştigaţi în economia țării vine din acest sector
Între 62,8 şi 75,6 miliarde de euro sau 28,5% - 34,3% din PIB, atât a adus turismul Greciei în 2023, conform unui studiu al Confederaţiei Turistice Elene (INSETE), informează publicaţia...
Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Proiectele de tip parteneriat public-privat reprezinta viitorul si de aceea am participat la IMF/WB Constituency Meeting 2024, pentru a discuta cu expertii si a vedea cum pot fi create noi...
#brand, #companii, #romania, #turism, #udrea , #stiri Elena Udrea