Elena Udrea, prima la cheltuit banii contribuabilului pe publicitate

Marti, 15 Septembrie 2009, ora 11:29
2003 citiri
Elena Udrea, prima la cheltuit banii contribuabilului pe publicitate

Ministrul Turismului, Elena Udrea detine, de departe, suprematia in topul celor mai mari cheltuieli pe publicitate din banii de la buget. Udrea are la dispozitie de 3,7 milioane de euro, fiind singura care a primit o asemenea suma de la buget.

Ministerul condus de Elena Udrea a alocat cei mai multi bani de la Bugetul de stat pen­tru publicitate, respectiv 3,7 milioane de euro, pen­tru promovarea turis­mului in 2009. Din aceasta suma a cheltuit pana acum 10,7 milioane de lei prin in­ter­mediul a opt contracte, toate prin negociere directa, prin publicarea unui singur anunt de participare, pentru doar doua dintre acestea, scrie Financiarul.

Celelalte ministere fie au primit sume mici de la Bugetul de stat, fie au fost sariti la socoteala.

Banii pentru promovarea Romaniei ca des­ti­­natie turistica in tara si in stra­ina­ta­te sunt alocati pentru servicii de publicitate out­door pe piata interna si interna­tio­­nala, ser­vicii de publicitate pe pia­ta inter­na si pe cea internatio­na­la.

Pentru o asemenea suma, de 3,7 milioane de euro, argumentele de acordarea a contractelor, mai ales prin negociere directa, ar trebui sa fie extrem solide.

Justificarile Elenei Udrea

Argumentele Elenei Udrea pentru con­trac­tele incredintate fara publicarea unui anunt de par­ti­cipare ar fi acelea ca nu exista un alt ope­ra­tor economic caruia sa-i fie oferit con­tractul si aparitia unei situatii de urgenta, care a impus negocierea doar cu un sin­gur agent economic.

In cazul contractelor acordate prin publicarea unui anunt de participare, motivul invo­cat a fost acela ca serviciile achizi­tio­nate sunt de asa natura incat Caietul de Sarcini „nu poate fi elaborat cu precizia pe care o impune atribuirea unui contract de achizitie publica prin aplicarea licitatiei deschise sau restranse", potrivit Financiarul.

Peste un milion de euro vor mai zbura din "mainile darnice" ale Elenei Udrea

Cei mai multi bani a bagat Elena Udrea in contractul cu SC Eurosport SA, pentru campania „Romania - Land of choice“, derulata in perioada 7 august-31 decembrie 2009, dar tot mai are de unde scoate. Pana la sfarsitul lui 2009, Ministerul Turis­mu­lui mai are 4,8 milioane de lei pentru publici­tate, bani destinati pentru pro­mo­varea campaniei „Turist in Ro­ma­nia“.

Contractul este estimat la 3,9 milioane de lei si aflat in curs de atribuire, prin licitatie deschisa de data aceasta.

 

Google Maps vrea sa îi ajute pe utilizatori să găsească cele mai bune locuri din oraș
Google Maps vrea sa îi ajute pe utilizatori să găsească cele mai bune locuri din oraș
Google a anunțat recent implementarea unei noi funcții de inteligență artificială în aplicația Google Maps, destinată să transforme modul în care utilizatorii descoperă noi locuri....
Vești bune pentru șoferii cărora le place să circule pe drumuri de munte: Transapuseana capătă contur. A fost inaugurat un lot de 43 km FOTO
Vești bune pentru șoferii cărora le place să circule pe drumuri de munte: Transapuseana capătă contur. A fost inaugurat un lot de 43 km FOTO
Primul lot din Transapuseana, drumul care traversează Munţii Apuseni, a fost inaugurat vineri, 26 aprilie. Este vorba despre 43 de kilometri de drum judeţean. Vicepreşedintele Consiliului...
#elena, #guvern, #ilie, #promovarea, #publicitate, #romaniei, #sarbu, #udrea , #stiri Elena Udrea