Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

MAPDR: Banii pentru promovare sunt din fonduri europene

MAPDR: Banii pentru promovare sunt din fonduri europene

Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale (MAPDR) precizeaza ca cele aproape zece milioane euro destinate promovarii activitatii Programului National de Dezvoltare Rurala nu au fost inca accesate si ca este vorba de fonduri europene destinate PNDR, si nu MAPDR,informeaza Newsin. 

Chemat sa se pronunte pentru infiintarea Comisiei de ancheta, ministrul turismului, Elena Udrea, a declarat luni in plenul Camerei Deputatilor ca exista posibile motive pentru infiintarea si altor comisii de ancheta.

Astfel, ministrul Turismului i-a invitat pe deputati sa cerceteze justificarea pentru cheltuirea de catre Ministerul Agriculturii a 10 milioane de euro pentru servicii de publicitate, pentru imbunatatirea strategiei de comunicare si a identitatii vizuale sau pentru publicitate intr-un cotidian central.

"Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale are obligatia asumata fata de Comisia Europeana de a comunica celor interesati masurile din PNDR cu finantare nerambursabila din fonduri europene, conform Regulamentului (CE) 1698/2005 in baza caruia functioneaza practic Autoritatea de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala.

Comunicarea are ca obiectiv cresterea impactului PNDR la nivel national, regional, judetean si local.

Pana in acest moment banii nu au fost nici macar angajati, s-a propus doar demararea procedurilor de licitatie (publicare pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice - SEAP si in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene) a doua proiecte ce vizeaza activitati de promovare a PNDR", se arata in punctul de vedere trimis marti presei de MAPDR, referitor la afirmatiile ministrului Elena Udrea.

Cele doua proiecte privind promovarea activitatii PNDR erau "Imbunatatirea strategiei de comunicare si a identitatii vizuale a PNDR", in valoare de 2.040.000 euro pe o perioada de un an si "Actiuni de promovare a PNDR", in valoare de 7.771.540 euro pe o perioada de doi ani, afirma reprezentantii ministerului.

"Uniunea Europeana a alocat fondurile destinate promovarii, scopul actiunilor fiind acela de a educa in spirit european populatia din spatiul rural.

Asadar, imbunatatirea strategiei de comunicare si a identitatii vizuale se refera la promovarea axelor si masurilor din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala, nu la cea a Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, si nicidecum la cea a ministrului Agriculturii", se mai arata in comunicatul ministerului.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 836 ori
Citeste mai multe desprefonduri europene promovare publicitate