Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a comunicat joi ca, inainte de lansarea oficiala a brandului de turism al Romaniei, a apelat la firme specializate pentru rezervarea a opt domenii de internet, intre care si explorethecarpathiangarden.ro, informeaza NewsIn.
Astfel, printre domeniile de internet rezervate de MDRT se numara explorethecarpathiangarden.ro, explorethecarpathiangarden.com, explorethecarpathiangarden.net sau explorethecarpathiangarden.org.Alte domenii rezervate sunt explorethecarpathiangarden.info, explorethecarpathiangarden.eu, carpathiangarden.ro si carpathiangarden.com.
Domeniile au fost achizitionate la solicitarea MDRT pentru a fi folosite exclusiv de minister.
De asemenea, MDRT precizeaza ca a facut toate demersurile necesare pentru inregistrarea ca marca a brandului de turism (atat logo, cat si slogan), inainte de lansarea lui oficiala.
Ministrul turismului, Elena Udrea, a lansat joi, in cadrul Zilei Romaniei la Expo 2010 Shanghai, brandul turistic al Romaniei.
Noul slogan de promovare turistica a Romaniei este "Explore the Carpathian garden" ("Explorati gradina carpatina").
In mediul online autohton a fost remarcata asemanarea dintre frunza din noul logo de promovare turistica a Romaniei si logo-ul unui proiect de transport international.
Elena Udrea a declarat, in legatura cu zvonurile aparute privind plagiatul logo-ului, ca intreg conceptul a fost cumparat cu toate drepturile de autor si ca situatia este legala.