Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

MDRT lanseaza programele "Ne pasa" si "Romania iti ureaza bun-venit!"

MDRT lanseaza programele "Ne pasa" si "Romania iti ureaza bun-venit!"

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a prezentat joi Planul de marketing strategic si operational pentru Romania 2011-2015, care presupune lansarea unor programe precum "Ingerii pazitori", "Ne pasa" si "Romania iti ureaza bun-venit!", care sa fie functionale incepand cu 2012, conform NewsIn.

Strategia mai prevede totodata si identificarea a 20 de atractii de top, a zece circuite de top, identificarea simbolurilor nationale, dar si acordarea de premii pentru turismul romanesc. In plus, in cadrul proiectului va fi realizat un portal web de ultima generatie, care va cuprinde date cuprinzatoare referitoare la atractiile turistice ale Romaniei.

Totodata, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a declarat joi ca Planul de marketing se va axa pe promovarea destinatiilor competitive pe Internet.

Romania va fi promovata din punct de vedere turistic prin campanii publicitare la TV, vor fi produse materiale publicitare, prin marketing online si va exista si publicitate tiparita, potrivit Planului de marketing.


Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a prezentat joi Planul de marketing strategic si operational pentru Romania 2011-2015, ce are un buget total alocat de 118,4 milioane euro, din fonduri europene, din care pentru acest an suma de 21,5 milioane euro.

Potrivit strategiei, intre 2011-2013 ar urma sa fie cheltuite 72,4 milione euro (din care 29,3 milioane euro in 2012 si 21,5 milioane euro in 2013), iar in perioada 2014-2015 alte 46 milioane euro (cate 23 milioane euro in fiecare an).

Planurile operationale de marketing sunt destinate pentru sase produse: turismul rural, parcuri si natura salbatica, sanatate si wellness, activ si aventura, circuite, city breaks.

Planul de marketing strategic si operational 2011 - 2015 pentru turismul Romaniei a fost elaborat pentru Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) de catre compania Horwath HTL. Contractul, cu o valoare de 503.906 lei, a fost atribuit in urma cererii de oferte organizate in octombrie de minister si face parte din programul de redefinire a imaginii turismului romanesc finantat din fonduri europene nerambursabile.

Planul strategic trebuie sa defineasca strategiile generale de marketing pe urmatorii cinci ani: portofoliul de produse, publicuri-tinta, piete georgrafice, distributia, comunicarea, strategiile de pozitionare si un set de planuri operationale pentru sectoarele/produsele turistice cele mai importante.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1576 ori
Citeste mai multe despreelena udrea mdrt programe turistice