Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Udrea cauta investitor privat pentru un centru balnear in Bucuresti

Udrea cauta investitor privat pentru un centru balnear in Bucuresti

Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a declarat miercuri, intr-o conferinta de presa, ca nu a abandonat proiectul privind construirea unui centru balnear in Capitala, investitie estimata intre 5 si 20 milioane euro si "care nu poate fi realizata decat de un investitor privat". 

"Bucurestiul este considerata o destinatie cu cel mai bun divertisment din sud-estul Europei.

Ar trebui sa marketam Bucurestiul ca o destinatie tanara si ca o destinatie in principal pentru segmentul tanar de turisti.


Dar asta nu inseamna ca, pornind de la resursa balneara pe care Bucurestiul o are, nu ne adresam si altor segmente de turisti.


Nu multe capitale se pot lauda cu resurse de ape termale asa cum Bucurestiul are in nordul orasului si nu am abandonat proiectul de a construi un centru balnear in nordul Capitalei.


Problema pe care o intampinam este ca aceasta resursa este in exploatarea exclusiva a unei companii private, ca urmare trebuie sa avem un parteneriat cu operatorul privat sau acest operator privat sa aiba propria initiativa de a construi un centru balnear.


Nu am abandonat acest proiect, dimpotriva, lucram la initiativa demararii unui astfel de centru balnear in Capitala", a spus Udrea, citata de NewsIn.


Ministrul Elena Udrea a vorbit si despre parteneriatul cu Ministerul Sanatatii pentru a exploata centrul Ana Aslan.


"Si aici solutia a fost gasirea unui partener privat care sa investeasca si sa opereze centrul Ana Aslan", a adaugat Udrea.


Ministrul Elena Udrea a specificat ca potentialul investitor privat ar putea solicita sprijin nerambursabil al statului, si ca, desi MDRT nu poate fi partener in acest proiect, intrucat nu are resursa balneara, ministerul ar putea totusi sa faca infrastructura.


Reprezentantul MDRT a estimat ca o astfel de investitie ar putea necesita intre 5 si 20 de milioane de euro, in functie de cat de mare e si raportat la alte proiecte de acest gen inaugurate in tara.


Elena Udrea a mai spus totodata ca a fost finalizat Planul de marketing turistic pentru Bucuresti, plan ce va fi pus la dispozitia Primariei Municipiului Bucuresti cel mai probabil in luna septembrie, pentru a fi pus in practica.


"Rezultatele urmarite de MDRT prin implementarea planului sunt cresterea medie anuala a numarului de turisti cu 4,8%, cresterea medie anuala a numarului de innoptari in spatiile de cazare din municipiul Bucuresti cu 6,8%, cresterea notorietatii municipiului Bucuresti cu minim 15%, pe cel putin 3 din principalele piete turistice", a declarat miercuri ministrul Elena Udrea.


Planul de marketing turistic pentru Bucuresti a fost realizat de compania Detente Consultants. 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 965 ori