Udrea: Exista similitudini evidente intre frunza din brand si logo-ul unei firme de transport

Luni, 02 August 2010, ora 17:19
1665 citiri
Udrea: Exista similitudini evidente intre frunza din brand si logo-ul unei firme de transport

Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului Elena Udrea a declarat, luni, la inceputul sedintei Consiliului de Brand, ca exista similitudini evidente intre frunza din brandul de turism al Romaniei si cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie, relateaza Mediafax.

"Singura controversa referitor la brandul Romaniei este cea legata de izotip.

Exista similitudini evidente, in opinia mea, intre acesta si logoul unei firme de transport din Marea Britanie", a spus Udrea.

Ea a adaugat ca i-a rugat pe reprezentantii THR-TNS sa explice Consiliului de Brand cum a fost creat izotipul.

"Dumneavoastra sunteti cei care vor decide. Asa cum veti decide noi asa vom proceda", s-a adresat Udrea repreztantilor Consiliului, din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lantului hotelier Continental, si fostii secretari de stat in Ministerul Turismului Lucia Morariu si Nicu Radulescu.

Ea a mai spus ca, daca se va dovedi ca asocierea THR-TNS a incalcat clauzele contractuale prin care era obligata sa prezinte ministerului un produs unic, institutia nu va plati banii prevazuti in contract.

"Toata aceasta controversa a avut si efecte pozitive. S-a facut o promovare a brandului pe care nu ne-am fi permis-o, daca ar fi fost sa o platim", a spus Udrea, dupa care a parasit sala, lasandu-i pe reprezentantii Consiliului de Brand sa analizeze problema.

Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta raspunsul THR-TNS legat de asemanarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.

MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.

Asocierea THR/TNS sustine ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet. 

Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Echipa AICitizens de la Colegiul Național „Alexandru Ioan Cuza” din Focșani, Vrancea, a obținut titlul de campioană mondială la Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge, care...
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat recent un nou încărcător, EP-T5020 50W Super Fast Charging Adapter, care se alătură seriei de accesorii de încărcare rapidă ale companiei, însă nu este inclus în...
#brand, #frunza, #logo, #udrea , #stiri Elena Udrea