Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a declarat, joi, la deschiderea targului de turism Winter Holiday din Bucuresti, ca falsa problema cu frunza din logoul brandului turistic al Romaniei a fost rezolvata prin disparitia site-ului strain care continea o frunza similara, precizeaza Mediafax.
"Falsa problema cu frunza din logo, care ar mai fi fost continuta in logoul unei societati comerciale care inchiria masini, am reusit sa o rezolvam, in sensul in care pagina de web, site-ul respectivei societati, a disparut dupa o luna", a spus Udrea.Ea a adaugat ca firma care aparea pe respectivul site nu exista in acest moment in Irlanda.
"Asa ca, in afara de foarte multa promovare care s-a facut in acel moment pentru brandul turistic, in rest tot scandalul n-a reusit sa ne opreasca in a continua sa sustinem acest brand asa cum s-a decis in urma cercetarilor", a afirmat ministrul.
Udrea a spus ca nici pana acum nu a fost o problema si ca cel mult exista riscul sa mai existe frunza in logo-ul unei alte companii.
"Nici macar aceasta problema nu o avem, consiliul decisese oricum ca ramane acelasi brand. In acest moment am satisfactia ca nici acea problema, despre care s-a discutat pe televiziuni, nu exista", a afirmat Elena Udrea.