Udrea: Litoralul nu este un produs competitiv pe plan international

Joi, 29 Iulie 2010, ora 14:19
1757 citiri
Udrea: Litoralul nu este un produs competitiv pe plan international

Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a declarat, joi, la Shanghai, ca Romania nu poate practica turism de masa, pentru ca litoralul este afectat de starea infrastructurii si de lipsa de interes a investitorilor si autoritatilor locale, informeaza Mediafax.

"Litoralul nu este un produs competitiv pe plan international", a spus Udrea intr-o conferinta de presa dupa lansarea brandului turistic.

Ea a adaugat ca aceasta concluzie a reiesit din studiile de cercetare realizate la crearea brandului, rezultatul a aproape un an de munca si a peste 10.000 de interviuri.

"Este primul brand profesionist pe care tara noastra il are. Dupa aproape un an, brandul turistic al Romaniei, logo si slogan, a putut fi aratat. De acum, va reprezenta Romania in campaniile de promovare pe care le vom finanta din fonduri europene. 75 de milioane de euro sunt acordati Romaniei pentru crearea si promovarea brandului", a spus Udrea.

Ea a reamintit ca brandul a fost realizat ca urmare a unei licitatii internationale.

"Produsul acesta este unul profesionist, realizat ca urmare a unor cercetari, dupa peste 10.000 de interviuri in care au fost chestionati turisti romani si straini. Rezultatul reprezinta chintesenta acestor studii", a spus Udrea.

Ea a precizat ca licitatia pentru crearea brandului a fost initiata in guvernarea PNL, de catre fostul secretar de stat pentru turism Lucia Morariu.

"Daca as fi lansat eu licitatia, brandul nu ar fi fost gata nici acum. E bine ca a fost lansata mai devreme pentru ca banii sunt disponibili pana in 2013, altfel ii pierdem", a afirmat ministrul.

Potrivit Elenei Udrea, brandul va arata ca Romania are o natura neatinsa si ca va atrage strainii cu turism activ, de city break si de circuite.

"De aceea culorile brandului sunt proaspete, verdele reprezinta prospetimea, albastrul - sanatatea apei prin spa, iar galbenul reprezinta ospitalitatea", a adaugat ea.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#udrea litoral brand turistic , #stiri Elena Udrea