Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Vezi care este planul de marketing turistic al Capitalei

Vezi care este planul de marketing turistic al Capitalei

Cresterea medie anuala a numarului de turisti cu 4,8%, cresterea medie anuala a numarului de innoptari in spatiile de cazare din municipiul Bucuresti cu 6,8% si cresterea notorietatii municipiului Bucuresti cu minim 15%, pe cel putin 3 din principalele piete turistice sunt rezultate urmarite de MDRT prin implementarea Planului de marketing turistic pentru Bucuresti, a anuntat, miercuri, Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea

Planul de marketing turistic pentru Bucuresti a fost realizat de compania Detente Consultants, informeaza NewsIn.

"Contez pe un parteneriat eficient cu Primaria Municipiului Bucuresti, industrie si alti actori interesati, pentru promovarea Bucurestiului. Documentul finalizat astazi va fi pus la dispozitia primariei, iar noi, ca minister, ne vom indeplini toate sarcinile care ne apartin pe partea de implementare a planului: realizarea infrastructurii turistice si de evenimente, centre de informare turistica, promovare etc. In aceasta linie se inscriu evenimentul deja organizat - gala de box dintre Lucian Bute si Paul Mendy si proiectul de constructie a salii polivalente cu 16.000 de locuri", a afirmat Elena Udrea.


Din solutiile prezentate de consultant si agreate de industrie, rezulta ca segmentului de turism de business din Bucuresti trebuie sa i se adauge noi componente: turismul de evenimente, cel cultural si turismul de sanatate.


"Dintre solutiile prezentate de consultant, rezulta ca Bucurestiului trebuie sa-i adaugam alte segmente de turisti, segmentlui de business, care este acum majoritar.


In Bucuresti, turistii sunt reprezentati de oameni de afaceri, cei care viziteaza orasul in scopul activitatilor economice pe care ei le desfasoara.


Nu putem vorbi de o destinatie turistica in acest context. Pe langa segmentul de business, care a fost cat de cat articulat pana acum la nivelul Capitalei si care din cauza declinului economic pe plan intern, dar mai ales pe plan international, a scazut foarte mult, trebuie sa adaugam acestui segment si segmentul de turisti care practica turismul cultural, turismul de tip city-break, turismul de sanatate, turismul de evenimente", a spus Elena Udrea.


De asemenea, se vizeaza o pozitionare a orasului ca destinatie recunoscuta printre tineri datorita vietii de noapte, animatiei (probabil cea mai buna oferta de divertisment din sud-estul Europei) si spiritului liber, dar si printre alte categorii de varsta care pot fi atrase prin evenimente culturale (ex: Festivalul George Enescu), patrimoniu (muzee, cladiri vechi, situri istorice), circuite in imprejurimile orasului si chiar turism balnear, spa si wellness (prin exploatarea apelor termale din nordul Bucurestiului).


Oficialii Ministerului Turismului spun ca o crestere a numarului de turisti ar putea crea noi locuri de munca, iar veniturile atrase la nivel local ar putea creste semnificativ. In plus, cresterea notorietatii internationale a municipiului Bucuresti ar aduce un plus de atractivitate capitalei Romaniei si ar putea imbunatati perceptia strainilor despre Romania in general. 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1859 ori