Retailerul online eMAG estimeaza vanzari totale de 150 de milioane de lei (34 de milioane de euro) pe parcursul intregii zile de Black Friday, cand reducerile vor ajunge pana la 75%.
"Intotdeauna am plecat cu actiunile noastre de la dorintele clientului, iar Black Friday cumuleaza aceste dorinte intr-o zi speciala, ziua cu cele mai multe reduceri din an. Am muncit 6 luni pentru a le aduce clientilor nostri reduceri totale de 75 mililoane de lei dintr-o gama foarte larga de produse", a spus Iulian Stanciu, director general eMAG.
Astfel, retailerul online va oferi reduceri in valoare de 75 milioane de lei la cele peste 450.000 de produse incluse in oferta speciala de Black Friday, pe 21 noiembrie.
"In spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori si investitii mari in infrastructura logistica si IT", explica Stanciu.
eMAG a investit 5 milioane lei in servere si 2 milioane de lei in platforma online. In depozit, produsele din oferta Black Friday ocupa 10.000 de metri patrati, iar 240 de oameni vor pregati comenzile.
Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD si TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel incat livrarile sa fie finalizate in decurs de 6 zile.