eMAG cumpara 90% dintr-o companie de publicitate online

Miercuri, 13 Martie 2013, ora 10:59
2519 citiri
eMAG cumpara 90% dintr-o companie de publicitate online

eMAG a cumparat 90% din capitalul social al Conversion Marketing, agentie de performance marketing online infiintata si condusa de Marius Pahomi.

Conversion Marketing ofera in prezent servicii de media planning, media buying, analiza, creatie si strategie de marketing. In urma acestei tranzactii, Marius Pahomi isi pastreaza 10% din actiuni si ramanand administrator si director general.

"Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la cresterea eMAG si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste", spune Iulian Stanciu, Director General al eMAG.

eMAG a externalizat inca de anul trecut catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aceasta trecere a inclus si gestionarea contului eMAG de Google Adwords, unde Conversion a reusit sa imbunatateasca performantele de peste patru ori in opt luni de zile.

Platforma prin care opereaza sistemul de marketing afiliat al emAG, Profitshare, va fi deschisa oricarui advertiser roman. Drept urmare, orice companie poate beneficia de tehnologia si reteaua de site-uri partenere dezvoltate de eMAG, iar afiliatii aflati deja in sistem pot avea acces la proiecte de marketing din domenii foarte variate.

Marketingul afiliat este conceptul prin care advertiserul plateste campaniile publicitare doar pe baza rezultatelor obtinute, acestea mergand de la vanzari generate pana la orice alta actiune dorita - inscrierea intr-o baza de date, confirmarea participarii la un eveniment, comandarea unui sample sau inscrierea pentru un drive-test.

Atat campaniile online cat si rezultatele sunt monitorizate in timp real prin tehnologia Profitshare, dezvoltata in ultimii 3 ani si responsabila pentru un procent de 10% din vanzarile totale ale eMAG in prezent.

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG a ajuns cel mai mare retailer online din Romania.

Compania are opt showroom-uri, in Bucuresti, Iasi, Brasov, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

#eMAG preluare Conversion Marketing, #eMAG cumpara Conversion Marketing, #eMAG Marius Pahomi , #Stiri eMAG